کد خبر 1038583
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
روایت مهماندار هواپیمای ایرفرانس از آرامش امام خمینی

صفحه تاریخ ایران و جهان مطلبی را در مورد سخنرانی امام خمینی (ره) در مورد سازش با جهانخواران منتشر کرد.

به گزارش مشرق،  صفحه تاریخ ایران و جهان منتسب به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، مطلبی را در مورد سخنرانی ایشان در روز ۱۲ بهمن ۵۷ در بهشت زهرا در مورد عدم خیانت خادمان اسلام منتشر کرد.

امام خمینی در این سخرانی ضمن اشاره به ملی گراها فرمودند اگر آن‌ها بودند دست ذلت و سازش را به سمت دشمن دراز می‌کردند و کاسه‌های صبر و مقاومت را می‌شکستند و به تعهدات خود عمل نمی‌کردند.

ایشان در مورد سازسش با دشمنان تصریح کردند کسی فکر نکند که ما سازش با جهانخواران را نمی‌دانیم، اما هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند.

در ادامه این پست را به همراه متن آن مشاهده می‎کنید:

هیهات...
من به صراحت می‌گویم ملی‌گراها اگر بودند، به راحتی در مشکلات و سختی‌ها و تنگناها دست ذلت و سازش به طرف دشمنان دراز می‌کردند و برای اینکه خود را از فشارهای روزمره سیاسی برهانند، همه کاسه‌های صبر و مقاومت را یکجا می‌شکستند و به همه میثاق‌ها و تعهدات ملی و میهنی ادعایی خود پشت پا می‌زدند. کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‌دانیم. ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند! امام خمینی (ره)

۲۹ تیر ۱۳۶۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حامد IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    283 4
    درود بر امام خمینی( ره)
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    انصافا ملی گرایی در ایران شعاری پوچ است. از بعد از 28 مرداد 32 تاکنون ملی گرایان جز همان غربگرایان نبوده اند. خود شاه هم مدعی ملی گرایی بود!
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    172 2
    چقدر این سخنان امام خمینی مصداق بارز احوالات بعضی سیاسیون ماست !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس