محمد اسلامی نمایه

وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از عدم سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در چند فرودگاه اروپایی در روزهای اخیر به بهانه تحریم، این اقدام اروپا را غیر قانونی و غیر انسانی دانست.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در همایش بین‌المللی انجمن هوافضا گفت: ما فقط به گناه این‌که به‌فرمان خدای متعال، انقلاب کرده‌ایم و طاغوت را سرنگون ساختیم و زیر بار ستم و سیطره استکبار نمی‌رویم، همواره محکوم به تحریم بوده‌ایم و مسیر ما برای رشد و توسعه همواره سخت و سخت‌تر شده است.

بیشتر بخوانید:

توافق برای حل مشکل عوارض و پارکینگ پلاسکو

وی افزود: در این مسیر نیز شاهد رفتارهای غیرانسانی و وقیحانه تمدن غربی بوده‌ایم. آن‌ها از سوخت دادن به یک هواپیمای مسافربری که هیچ هدفی جز خدمت به بشریت و به انسان‌ها ندارد، سر باز می‌زنند و مردم را اسیر و سرگردان می‌کنند و با یک کار غیرقانونی و غیرانسانی، این مزاحمت‌ها را برای مردم ایجاد می‌کنند. این کارها، نماد تمدن غرب است که همواره شعار حقوق بشری هم می‌دهد و برای ملت ایران، دلسوزی فریبکارانه می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همواره گرفتار شیطنت‌هایی هستیم که تلاش دارد، باور و اعتماد مردم ایران را با سرکوب انگیزه‌ها، تخریب کند. بنابراین نیاز داریم که فعال، خلاق و روزآمد شویم و به این منظور از پروژه‌هایی که می‌توانند روند توسعه کشور را تسریع کند و شتاب دهد، حمایت کنیم و این آمادگی را داشته‌ایم و داریم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره نیز تلاش ما این است که سهم نیروهای دانشی را در پیشبرد امور توسعه در همه مودهای حمل و نقل افزایش دهیم و اقدامات متفاوتی را در جهت دانش‌بنیانی، هوشمندسازی انجام دهیم و در پرتو آن در جهت رضایت‌مندی مردم و کیفیت‌بخشی به زندگی آن‌ها در همه حوزه‌ها اقدامات مؤثر انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله مومن IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    2 0
    این نتیجه خرجام و دنیاشناسی شما بود ههههههههههههههههه
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    2 0
    دلخوش بودن باهاشون برجامو ادامه بدن سوختم بهشون نمیدن این بود بلد بودن زبان دنیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مرصاد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    0 0
    همون ایتالیایی ، که به هواپیماهامون سوخت نداده ، میخوان باهاش پروژه مشترک ماهواره ای داشته باشن ! اوج دیپلماسی حماقت !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس