کد خبر 1038510
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

اجاره ماشین عروس یکی از مواردیست که خیلی از عروس و داماد ها برای بهتر شدن کیفیت مراسم عروسی شان از آن استفاده می کنند . اجاره ماشین عروس توسط شرکت کاسپین رنت کار انجام می شود . این شرکت اجاره ماشین عروس ، دارای جدید ترین مدل های ماشین عروس می باشد و در صورت تمایل عروس و داماد ، تزیینات و گل آرایی ماشین عروس نیز انجام می شود . در ادامه ما در رابطه با اجاره ماشین عروس بیشتر صحبت می کنیم .

اجاره ماشین

در شرکت کاسپین رنت کار ، اجاره ماشین با تنوع بسیار بالا انجام می شود . اجاره ماشین ها ، شامل ماشین های شاسی بلند ، ماشین های کلاسیک ، ماشین های اسپرت ، ماشین های کروک و ... می باشد . انتخاب ماشین ها متناسب با سلیقه و نیاز افراد انجام می شود .

اجاره خودرو

اجاره خودرو در سال های اخیر خیلی رایج تر از سال های قبل شده است . اجاره خودرو برای یک سری از روز های خاص مانند جشن عروسی خیلی زیاد انجام می شود ، اما علاوه بر آن ، افراد در مسافرت ها یا برای مراسم های خاص نیز تمایل به اجاره خودرو دارند .

مدارک مورد نیاز جهت اجاره ماشین عروس

1) گواهینامه فرد اجاره کننده ماشین

2) کارت شناسایی معتبر متقاضی

3) یک فقره چک یا سفته متناسب با قیمت ماشین

4) گواهی اشتغال به کار برای کارمندان

5) جواز کسب معتبر برای مشاغل آزاد

6) ویزا و بلیط برگشت برای توریست ها و مسافرین

موارد تاثیر گذار در قیمت اجاره خودرو

کرایه ی اتومبیل با راننده یا بدون راننده

محدوده ی استفاده از ماشین این که داخل شهر یا خارج از شهر باشد .

تزیینات و گل آرایی برای ماشین عروس

انتخاب مدل و برند ماشین

اجاره ماشین عروس با راننده

یکی از امکانات در اجاره ماشین عروس کاسپین رنت کار ، این است که شما می توانید ماشین را با راننده یا بدون راننده اجاره کنید . قیمت اجاره ماشین عروس با راننده و بدون راننده متفاوت می باشد . اصولا اجاره ماشین عروس با راننده دارای قیمت پایین تری می باشد .

همچنین مدارکی که برای اجاره ماشین نیاز می باشد نیز ، کم تر است . به عنوان مثال برای اجاره ماشین عروس با راننده ، نیازی به دادن چک نمی باشد . بنابراین جهت اجاره ماشین عروس با راننده به هیچ مدرکی نیاز نمی باشد و کلیه اختیارات و وظایف به عهده راننده می باشد .

نکات مهم هنگام اجاره ماشین عروس

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید این است که ، جهت اجاره ی ماشین عروس باید یک هفته زودتر اقدام کنید ، تا رزرو ماشین برای شما انجام شود .

حتما قبل از این که ماشین را تحویل بگیرید از صحت و سلامتی کامل خودرو چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی مطمئن شوید تا بعد ها مشکلی برای شما پیش نیاید .

اگر لباس عروس بسیار بزرگ و پر چین می باشد ، بهتر است که یک ماشین کوچک را انتخاب نکنید ، تا لباس عروس چروک نشود .

هزینه ی بنزین بر عهده فردی که ماشین را اجاره کرده است می باشد .

توضیحات مربوط به گل آرایی ماشین عروس

برای گل آرایی ماشین عروس می توانید از گل های درشت استفاده کنید ، تا بهتر دیده شود و جلوه ی زیبایی داشته باشد .

هنگام انتخاب رنگ ماشین عروس نیز دقت کنید ، معمولا عروس و داماد ها رنگ سفید را برای ماشین عروس انتخاب می کنند .

گل آرایی ماشین عروس در رابطه با بعضی از رنگ های خاص کمی دشوار می باشند ، به عبارتی خودرو هایی که دارایی رنگ های ویژه هستند نیازمند مهارت بالایی می باشند و این مورد می تواند در قیمت گل آرایی تاثیر بگذارد .

بهتر است که دسته گل عروس و گل آرایی ماشین عروس تقریبا با هم ست و یا هم رنگ باشد ، این ویژگی باعث زیبایی در فیلم و عکس ها می شود .

بهتر است که رنگ گل آرایی با رنگ ماشین در تضاد باشد تا گل آرایی ماشین زیبا تر دیده شود .

در انتخاب گل ها به فصل و دمای هوا توجه کنید ، بعضی از گل ها در هوای گرم یا سرد دارای مقاومت پایینی می باشند و نباید انتخاب شوند .

بعضی از گل ها مانند ارکیده و رز دارای قیمت بالاتری می باشند . بنابراین هنگام انتخاب گل ها به هزینه ی نهایی آن ها دقت کنید .  

شرایط اجاره ماشین عروس به چه صورت می باشد ؟

حداقل ساعت مجاز جهت اجاره ماشین عروس 15 ساعت می باشد که از ساعت 9 صبح تا 12 شب انجام می شود

استفاده از ماشین فقط در محدوده ی تعیین شده مجاز می باشد ، به عنوان مثال در رابطه با اجاره ماشین عروس ، اگر باغ مورد نظر خارج از تهران باشد ، باید هزینه ی اضافی برای خارج کردن ماشین از تهران پرداخت شود .

در صورت اجاره ماشین باید یک چک به مبلغ نصف قیمت خودرو را به موسسه به امانت بدهید . اما در صورتی که ماشین را با راننده اجاره کنید نیازی به امانت گذاشتن چک نمی باشد .

در صورتی که ماشین عروس را بدون راننده اجاره کنید ، فردی از ابتدا تا انتها در ماشینی دیگر شما را همراهی می کند و در پایان مراسم ، آن فرد ماشین را از شما تحویل می گیرد و چک ضمانت شما را به شما تحویل می دهد .

شرکت کاسپین رنت کار

شرکت کاسپین رنت کار یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه ی اجاره خودرو و اجاره ماشین عروس می باشد . این موسسه اجاره خودرو دارای تنوع بسیار بالایی در انواع مختلف خودرو ها می باشد . در صورتی که شما نیاز به اطلاع از قیمت اجاره ماشین عروس ، اجاره خودرو ، سوالاتی در رابطه با تزییینات و گل آرایی ماشین و ... داشتید ، می توانید تمام سوالات خودتان را از مشاورین ما بپرسید تا آن ها با دقت و حوصله فراوان به سوالاتتان جواب دهند و با توجه به مهارت و تجربه ای که دارند ، شما را در جهت اجاره ماشین راهنمایی کنند .  

شما تنها با یک تماس می توانید تمام اطلاعات و شرایط مورد نظرتان را در رابطه با اجاره ماشین و اجاره ماشین عروس از ما بپرسید یا میتوانید به آدرس سایت ما مراجعه کنید :  http://caspian-rentcar.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%86%da%a9/

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    بنز هم میشه اجاره کرد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس