بانوی مسلمان در کوزوو

یک بانوی مسلمان در کوزوو که ترور سردار سلیمانی را محکوم کرده و هشدار داده بود که از عاملان این اقدام تروریستی انتقام گرفته خواهد شد به ترویج تروریسم متهم شد.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا،  پلیس کوزوو یک زن مسلمان را به دلیل انتشار پست هایی در شبکه اجتماعی در حمایت از سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی دستگیر کرده است.

این زن که «اقباله هودوتی» نام دارد از یک ماه پیش در زندان بسر می‌برد. مقامات امنیتی کوزوو خانم هودوتی را یک هفته به زندان انفرادی منتقل کرده و با آزادی موقت وی به قید وثیقه مخالف کردند.

این بانوی مسلمان موسس و رئیس یک انجمن اسلامی قرآنی اقباله است که در واکنش به حملات آمریکا پست هایی در صفحه اجتماعی فیس بوک منتشر کرده است که این حملات را محکوم می کند.

اقباله هودوتی در فیس‌بوک ترور سردار سلیمانی را محکوم کرده و هشدار داده بود که از عاملان این اقدام تروریستی انتقام گرفته خواهد شد.

پلیس بعد از دستگیری این زن مسلمان گفته است انتشار این مطالب تروریستی بوده است. حالا او به ترویج تروریسم متهم است و اگر جرم او در دادگاه ثابت شود ممکن است حداکثر به ۵ سال حبس محکوم شود.

کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس و حمایت نهادهای حقوق بشری با تجمع در مقابل سفارت کوزوو در لندن خواستار آزادی این بانوی مسلمان شدند. معترضان ضمن سردادن شعارهایی علیه دولت تروریستی آمریکا شعار نوشته‌هایی را در حمایت از احترام به آزادی بیان و محکومیت اقدام دولت کوزوو حمل می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    39 0
    ببینید دنیا چگونه است...ترور را آمریکایی ها انجام داده اند و ( رییس جمهور و وزیر خارجه آمریکا اقرار کرده اند) حالا یک زن با دستان خالی!! فقط ابراز احساسات از ترور یک انسان فداکار توسط یک دولت قلدر را در یک پست اینترنتی نگارش داده است...این زن بازداشت و در مظان اتهام تروریستی قرار میگیرد و آن مقامات تروریست! هیچچچ
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    17 0
    آزادی بیان تو اروپا بیداد میکنه !
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    24 0
    عجیبه حمایت از کسی که ترور شده میشه تروریسم !
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    2 0
    آه خدا... چقدر دلم سوخت... ولی این حرکت زیباست... چقدر حق مظلومه... ای بانوی قهرمان، قوی باش... خدا با شماست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس