کد خبر 1038299
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

امروزه به فضای باز منزل همانند فضای داخلی اهمیت داده می‌شود. همان طور که برای نشستن در فضای داخلی به مبل نیاز دارید. قطعا برای نشستن در فضای باز و لذت بردن از محیط به مبلمان باغی نیاز خواهید داشت. از طرفی همان طور که خانه شما همانند یک پناهگاه برایتان است. آلاچیق‌ها نیز نقشی مشابه را در فضای باز ایفا می‌کنند. پس اگر فضای باز بزرگی در اختیار دارید بهتر است تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

انواع مبلمان باغی

مبل ال

همان طور که از نام این مبل پیداست، مبلمان باغی ال همانند حرف L انگلیسی طراحی شده و از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. این نوع مبلمان باغی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون ساخته شده و در ساختار آنها از متریال‌های متفاوت استفاده می‌شود.

مبلمان باغی ال به فضایی نسبتا بزرگ نیاز داشته و برای خانواده‌هایی با تعداد نفرات حداکثر 7 نفر می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

مبل ناهارخوری

از این نوع مبلمان باغی علاوه بر نشستن و گپ زدن با دوستان و خانواده می‌توان برای خوردن غذاهای لذیذ نیز استفاده نمود. مبلمان باغی ناهارخوری نیز در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت ساخته شده و شامل میزی اختصاصی برای صرف ناهار و یا شام می‌باشد.

مبل نیم ست

این نوع مبلمان فضای باز نسبت به مدل‌های پیشین فضای کمتری را اشغال کرده و برای خانواده‌های سه تا چهار نفره بهترین گزینه برای خرید خواهد بود. از مبلمان باغی نیم ست می‌توانید در کنار استخر، کنار درختان و یا زیر سایبان باغ منزلتان استفاده نمایید.

تنوع این نوع مبلمان نیز بسیار بالا بوده و به شکلی کامل تمامی سلایق موجود را پوشش می‌دهد.

انواع آلاچیق

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی یکی از پر طرفدارترین انواع آلاچیق بوده که ظاهر کلاسیک و جذاب آن در افزایش زیبایی محیط بسیار موثر است. در ساخت این نوع آلاچیق از چوب‌های باکیفیت استفاده می‌شود. البته آلاچیق چوبی نیازمند نگهداری زیادی بوده و شرایط آب و هوایی نامساعد سبب آسیب دیدن آن می‌شود.

آلاچیق فلزی

آلاچیق فلزی بسیار مقاوم بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع قابل خریداری است. البته آلاچیق‌های فلزی در مقایسه با آلاچیق‌های چوبی از جذابیت کمتری برخوردار هستند. اما برای کسانی که نمی‌توانند زمان زیادی را صرف نگهداری از آلاچیق منزل خود کنند بهترین گزینه برای خرید می‌باشد.

آلاچیق قابل حمل

همان طور که از نام این نوع آلاچیق نیز پیداست. آلاچیق قابل حمل را می‌توان پس از استفاده به راحتی جمع کرده و به مکانی دیگر انتقال داد. از این نوع آلاچیق علاوه بر استفاده در فضای باز شخصی می‌توان در فضای باز رستوران‌ها نیز استفاده کرد. همچنین به واسطه قابل حمل بودن آن، این نوع در زمان بارش برف یا باران آسیبی نخواهد دید.

آلاچیق‌های قابل حمل نسبت به آلاچیق‌های ثابت قیمت کمتری داشته و نصب آنها نیز بسیار آسان است.

تا به اینجا با انواع مبلمان باغی و آلاچیق‌ها آشنا شدید. تجهیزاتی که برای استفاده از آنها نیازمند فضای باز نسبتا بزرگی هستید و در صورتی که فضای باز منزلتان چندان بزرگ نیست بهتر است که از خرید آنها صرف نظر کنید.

اما آیا تنها نیازمندی‌های یک فضای باز بزرگ، مبلمان باغی و آلاچیق است؟ پاسخ این سوال کاملا روشن است. فضای باز علاوه بر موارد ذکر شده به تجهیزاتی نظیر باربیکیو، بخاری فضای باز، پنکه مه پاش و بسیاری دیگر نیازمند است تا راحتی بیشتری در زمان حضور در خانه ییلاقی، برای شما فراهم کند.

برای پخت غذاهای گوشتی لذیذ، باربیکیو یک وسیله الزامی است. انواع مختلفی از باربیکیو توسط برندهای مختلف و با کیفیت‌های متفاوت تولید می‌شود. قطعا باربیکیوهای ذغالی غذایی با طعم فوق‌العاده را پدید می‌آورند. اما اگر به هر دلیلی نمی‌توانید از باربیکیوهای ذغالی استفاده کنید، باربیکیوهای گازی نیز در دسترس شما هستند.

آلاچیق ارائه دهنده مبلمان باغی و ویلایی

اگر برای مجهز کردن باغ و بالکن خود تردید دارید که کدام محصولات را انتخاب کنید، اگر می‌خواهید فضای بازی منحصر به فرد، شیک و جذابی داشته باشید، آلاچیق بهترین انتخاب پیش روی شماست.

آلاچیق یکی از برترین و قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده و واردکننده محصولات باغی و ویلایی است. محصولات آلاچیق از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و دارای تنوع بی‌نظیری هستند.

این شرکت یکی از معتبرترین برندهای فعال در حوزه فروش انواع مبلمان باغی، انواع آلاچیق و سایر تجهیزات فضای باز بوده و محصولات آن توسط برندهای بزرگ طراحی و ساخته می‌شوند.

اگر می‌خواهید فضای بازی زیبا و راحت داشته باشید و در کنار خانواده و مهمانانتان لحظات خاطره‌انگیزی را بسازید بدون شک خرید محصولات باغی آلاچیق لذت این لحظات را برای شما دو چندان خواهند کرد. تنوع بالای این محصولات باغی و ویلایی هر سلیقه‌ای را پوشش داده و برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب می‌باشند تنها کافی است بدانید کدام مدل برای شرایط جوی خانه باغ شما مناسب‌تر است.

در سایت آلاچیق به نشانی www.alachigh.co این تنوع را مشاهده کرده و از هر محصول بیشتر بدانید و با مراجعه به نمایندگی‌های آلاچیق، کیفیت تجهیزات باغی این برند را از نزدیک نظاره‌گر باشید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس