کد خبر 1038280
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
شیخ دیاباته

پزشک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شیخ دیاباته با کشیدگی روبه‌رو شده و تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش مشرق، کاوه ستوده در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کادر پزشکی باشگاه استقلال تمام تلاش خود را می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بازیکنان مصدوم را به تمرینات برگرداند تا آنها با تمام قوا در کنار استقلال بزرگ باشند.

وی ادامه داد: ماهیت مصدومیت‌ها با یکدیگر متفاوت است و ما در خصوص دیاباته از روز اول واقعیت را گفتیم و متاسفانه خبرهای خوبی در مورد او نداشتیم. او تقریبا ۵ سانت دچار کشیدگی عضله شده و ممکن است دست کم تا ۳ هفته نیاز به کار درمانی داشته باشد.

پزشک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مصدومان زیاد این تیم تصریح کرد: ما امسال نسبت به سال‌های گذشته مصدومان کمتری داشتیم اما فراموش نکنید مصدومیت بخشی از فوتبال است.

وی افزود: متاسفانه در کنار دیاباته، فرشید اسماعیلی هم نخواهد رسید. در این مدت فشار زیادی به خاطر مسابقات روی تیم بوده و باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    دربی 92 را از دست داد
  • bahman IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    این دروغ است داره بایخ ریکاوری میکند.ویک نیمه به دربی خواهد رسید باید مواظب باشد در دربی مصدومیتش با خطا کردن روی پایش شدید تر نشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس