کد خبر 1038190
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
کدخدایی: نمی‌توان نقش ارتش در پیروزی انقلاب را نادیده گرفت

سخنگوی شورای نگهبان همراهی نیروهای مسلح از جمله ارتش پیش از انقلاب با مردم انقلابی را مهم برشمرد و گفت: کسی نمی‌تواند نقش ارتش را در جریان پیروزی انقلاب نادیده بگیرد.

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است، گفت: همه اقشار مردم در گذشته و الان صاحب انقلاب هستند و در بین نهادها هم تفاوتی وجود ندارد؛ از نیروهای مسلح که خدوم بودند و در خط مقدم دفاع از حریم امنیت کشور بودند و عزیزان ما در نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی همواره با مردم همراهی داشتند.

بیشتر بخوانید:

گزارش انتخاباتی سخنگوی شورای نگهبان به مردم

وی که همراهی نیروهای مسلح از جمله ارتش پیش از انقلاب با مردم انقلابی را مهم برشمرد، ادامه داد: شخصاً همراهی ارتش با مردم را به خاطر دارم و پیوستن ارتش در آن مقطع شکل‌گیری انقلاب به مردم کمک زیادی کرد برای پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای زیادی هم نیروهای ارتش تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: مقامات عالی‌رتبه نظامی در ارتش، خدمات بیشمار و مهمی را برای جامعه اسلامی ما داشتند و ما قدردان زحمات این قشر زحمت‌کش و خدوم و ایثارگر هستیم و مردم هم همینطور هستند و کسی نمی‌تواند نقش ارتش را -در جریان پیروزی انقلاب- نادیده بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس