کد خبر 1038166
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
بیژن حیدری

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: دربی ۹۱ یکی از سخت‌ترین دربی‌ها برای داور است و مهم‌ترین چالش داور اعتراض بازیکنان خواهد بود.

به گزارش مشرق، نوید مظفری در مورد انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت دربی ۹۱ گفت: حیدری از داوران خوب فوتبال ایران است و با تجربه‌تر از گذشته شده و با رفتار بازیکنان بیشتر آشنا شده است اما به نظرم مهدی سیدعلی می‌توانست این بازی را قضاوت کند زیرا او از باتجربه‌ترین داوران فوتبال ایران است و بد نبود که قضاوت این مسابقه را به سیدعلی می‌دادند. 

بیشتر بخوانید:

واکنش داور دربی به انتخابش

وی افزود: در حال حاضر برای حیدری آرزوی موفقیت می‌کنم اما دربی ۹۱ یکی از سخت‌ترین داربی‌ها برای داور است و مهم‌ترین چالشی که داور با آن روبه روست اعتراض بازیکنان دو تیم است. در سایر مسابقات لیگ داوران نسبت به اعتراض زیاد بازیکنان واکنش نشان نداده‌اند و  مقابل آن نایستاده‌اند و اکنون طبیعی است که نمی‌شود در این مسابقه به راحتی با این مساله مقابله کرد.

مظفری تاکید کرد: شرایط فنی دو تیم به هم نزدیک است و در جدول لیگ هم هر دو تیم در بالای جدول قرار دارند و فکر می‌کنم شاهد یک دربی جانانه باشیم هر چند این دربی یکی از سخت‌ترین دربی‌ها برای داور خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • rqamazan IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    1 1
    اکثر داورها در دربی ها خطاهای استقلال رانمی گرفتند فقط بلدند به ناحق علیه پرسپولیس پنالتی بگیرند مثل دربی قبل و دربیهای قبل چون استقلال سو گولی و نازک نارنجی است.
  • DE ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    حتی یکبار هم از واژه فارسی شهراورد به جای دربی استفاده نمی کنید. نمی دانم چرا اینقدر به انگلیسی نوشتن اصرار دارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس