سعید رمضانی

سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که شیخ دیاباته بازیکن تأثیرگذاری است، اما جانشین او بهترین کیفیتش را در دربی نشان خواهد داد.

به گزارش مشرق، سعید رمضانی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی پنجشنبه هفته جاری، اظهار داشت: بازیکنان تمرینات‌شان را انجام می‌دهند و قصد دارند در دربی نیز مثل دیدارهای قبلی، بازی باکیفیتی به نمایش بگذارند تا دل هواداران را شاد کنند.

وی در مورد غیبت شیخ دیاباته، مهاجم استقلال در دربی نیز تصریح کرد: کادر پزشکی تلاش خود را می‌کند تا این بازیکن را به دربی برساند، اما ما یک تیم هستیم و جای نگرانی وجود ندارد. درست است که دیاباته یکی از بازیکنان تأثیرگذار استقلال است، اما بازیکنان ما یک تیم بوده و همدل هستند و کسی که جای دیاباته به میدان می‌رود، قرار است بهترین کیفیت خودش را نشان بدهد.

بیشتر بخوانید:

داور دربی ۹۱ انتخاب شد

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به گلایه بازیکنان از کیفیت زمین تمرین مجموعه نفت تهرانسر گفت: یکسری اتفاقاتی افتاد که پیش از این توضیح دادم، اما اکنون شرایط مهیاست، تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم و مشکلی وجود ندارد.

رمضانی خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم در دربی تیم‌شان را تنها نگذارند. بازیکنان استقلال در سختی‌ها به فکر شاد کردن دل آنها بودند. هواداران استقلال پنجشنبه تیم محبوب‌شان را تشویق کنند و ان‌شاء‌الله بتوانیم در بازی پیش رو موفق باشیم و خوشحال‌شان کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • rozita IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    استقلال آنقدر بازیکن گرفته که کم نمی آورد درحمله. بیچاره پرسپولیس مردمی مظلوم. دیاباته هم برسد خوب می شود حسابش را می رسیم . ماهواداران پرسپوایس می خواهیم دیاباته هم باشد.
  • navid IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    پرسپولیس مظلوم باید با داور وکمک داور هم مسابقه دهد.تمام خطاهی پنجاه پنجاه در دربیها و پنالتیها را برای استقلال میگیرند.خدا فریاد برسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس