کد خبر 1037969
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
رئال

نشریه «مارکا» شرایط فعلی بازیکنانی که باشگاه رئال‌مادرید برای آینده‌اش خریداری کرده را بررسی کرده است.

به گزارش مشرق، رینیر ژسوس کارالیو، جدیدترین جوانی است که رئال‌مادرید از برزیل به اسپانیا آورده تا هزینه‌هایش برای جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار به ۱۳۲ میلیون یورو برسد. این هزینه‌ای است که کهکشانی‌ها برای ساختن آینده تیم‌شان متحمل شده‌اند. در حالی ۳۰ میلیون یورو برای جذب رینیر به فلامنگو پرداخت شده که پیش از آن جوانانی مثل رودریگو گوئس با ۵۰ میلیون یورو، وینیسیوس جونیور با ۴۵ میلیون یورو، مارکو آسنسیو با ۴ میلیون یورو، مارتین اودگارد با ۳ میلیون یورو و تاکفوسا کوبو را به صورت رایگان، جذب کرده بودند. در واقع برای این بازیکنانی که اسکلت اصلی رئال‌مادریدِ آینده را تشکیل می‌دهند به طور میانگین ۲۲ میلیون یورو هزینه شده است. نشریه «مارکا» شرایط فعلی بازیکنانی که این باشگاه برای آینده‌اش خریداری کرده را بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید:

چراغ سبز امباپه به رئال مادرید +عکس

اودگارد؛ مسی جدید
در پایان سال ۲۰۱۴ بزرگترین باشگاه‌های اروپایی برای جذب هافبک ۱۶ ساله تیم استرومسگودست نروژ در رقابت بودند، نام او مارتین اودگارد بود. لحظات برجسته بازی او به سرعت در سطح اینترنت پخش شد و نماینده این بازیکن با باشگاه‌های بایرن‌مونیخ، دورتموند، لیورپول، منچسترسیتی، آرسنال و البته رئال‌مادرید ملاقات کرد. به او در نروژ، مسی جدید می‌گفتند. بعد از چند سال قرض دادن به باشگاه‌های مختلف از جمله هیرنووین و ویتسه‌آرنهم در هلند به اسپانیا برگشت و این روزها برای رئال‌سوسیداد بازی می‌کند که توانایی‌اش را در همین تیم ثابت کرده است.

آسنسیو؛ تأثیر فوری
بعد از یک سال بازی به صورت قرضی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ در اسپانیول، به رئال‌مادرید برگشت و به ترکیب اصلی تیم هم رسید. او حتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس در کاردیف هم گلزنی کرد. آنقدر درخشان ظاهر شده بود که همراه تیم ملی اسپانیا هم به جام جهانی ۲۰۱۸ رفت. با این حال پس از جدایی زیدان افت کرد. در هر صورت ارزش آسنسیو در بازار نقل‌وانتقالات به ۹۰ میلیون یورو رسیده بود و حتی پیشنهادی ۱۴۰ میلیون یورویی از لیورپول داشت که رد شد. حالا بعد از یک عمل زانو پس از مصدومیتی که در پیش‌فصل برایش رخ داد در حال ریکاوری است.

وینیسیوس؛ دریبل‌زن ۴۵ میلیونی
وقتی سال ۲۰۱۸ وینیسیوس جونیور وارد باشگاه رئال‌مادرید شد برای بسیاری عجیب بود که این باشگاه برای یک جوان ناشناخته ۴۵ میلیون یورو هزینه کرده است. در هر صورت مادریدی‌ها مجبور بودند این هزینه را متحمل شوند تا منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن را در راه جذب وینگر فلامنگو شکست دهند. این بازیکن برزیلی که حالا ۱۹ ساله است هنوز خودش را کاملاً در مادرید پیدا نکرده، اما دریبل‌هایش همه را سر ذوق می‌آورد. این بازیکن بااستعداد در آینده نزدیک به سطحی خواهد رسید که قیمتش حداقل ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

رودریگو؛ یک وینگر دیگر ۵۰ میلیونی
یک سال پس از خرید وینیسیوس، این مرتبه رودریگو گوئس از برزیل راهی سانتیاگو برنابئو شد. برای این بازیکن ۱۹ ساله سابق سانتوس هم باشگاه رئال‌مادرید ۵۰ میلیون یورو پرداخت کرد. این پول برای او هم زیاد است، ولی در همین مدت زمان کمی که بازی کرده نشان داده لیاقت چنین هزینه‌ای را داشته است. هت‌تریک او مقابل گالاتاسرای و پنالتی که مقابل اتلتیکومادرید در سوپرجام اسپانیا زد، نشان می‌دهد آینده روشنی دارد.

کوبو؛ مسی ژاپنی
هنوز باشگاه رئال‌مادرید هیچ بهره‌ای از بازیکن سابق آکادمی بارسلونا نبرده است. باشگاه رئال‌مادرید این جوان ژاپنی را هوشمندانه استخدام کرد و بدون اینکه به باشگاه سابقش اف‌سی توکیو مبلغی بدهد، او را به اسپانیا بازگرداند. تاکفوسا کوبو را باشگاه به رئال‌مادرید قرض داده تا در اسپانیا تجربه کسب کند. در مایورکا هم کم و بیش به میدان می‌رود. کوبو فقط ۱۸ سال سن دارد و ملی‌پوش ژاپن هم محسوب می‌شود.

رینیر؛ آخرین مهره
آخرین جوانی که رئال‌مادرید برای نسل جدیدش به خدمت گرفته رینیر ژسوس کاروالیو است. این بازیکن جوان و بااستعداد برزیلی در فلامنگو حضور داشت و با این تیم به افتخارات زیادی هم اخیراً دست پیدا کرده است. سبک بازی رینیر باعث شده او را به عنوان کاکای جدید بشناسند. باشگاه رئال‌مادرید برای او هم ۳۰ میلیون یورو پرداخت کرده و قرار است کارش را از تیم دوم باشگاه یعنی کاستیا شروع کند. در آینده نزدیک هم راهی تیم اول باشگاه خواهد شد. البته خبرهایی هم درباره انتقال قرضی او به باشگاه‌های دیگر هم منتشر شده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس