کد خبر 1037953
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
امیر حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بر اساس فرمایشات فرمانده معظم کل قوا منشور تربیتی را به تصویب رسانده‌ایم و بر همین اساس، سربازان را آموزش می‌دهیم.

به گزارش مشرق، امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در جریان بازدید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مرکز آموزش ۰۱ نزاجا طی سخنانی اظهار داشت: در نیروی زمینی ارتش اصول فرماندهی بر سه پایه ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است.

بیشتر بخوانید:

ممنوعیت ادامه تحصیل سربازان برداشته شد

وی با اشاره به اینکه در مرکز آموزش ۰۱ نزاجا دانشجویان در مقاطع کارشناسی به بالا مشغول به تحصیل هستند، افزود: ما بر اساس فرمایشات فرمانده معظم کل قوا منشور تربیتی را به تصویب رسانده‌ایم و بر همین اساس، سربازان را آموزش می‌دهیم؛ لذا سعی کرده‌ایم محیط سربازی را برای این عزیزان به محیطی خوشایند تبدیل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این زمینه به سازگارکردن شرایط و محیط سربازی با روحیه جوانی اشاره و عنوان کرد: همچنین در حوزه زیست سربازان نیز سعی کرده‌ایم که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم.

امیر حیدری با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم تا درک صحیحی از مجموعه سربازانی که وارد این پادگان آموزشی می‌شوند، داشته باشیم، گفت: برای اینکه سربازان از تخصص‌هایشان فاصله نگیرند، اقدامات مؤثری انجام داده‌ایم و بعد از دوران آموزش، همه این عزیزان را در محل‌های خاصی به‌کار می‌گیریم که مرتبط با رشته تحصیلی آن‌هاست تا بر تجربیاتشان افزوده شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس