کد خبر 1037920
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
گواردیولا

پپ گواردیولا بعد از شکست برابر تاتنهام، بازیکنانش تیمش را ۵۰ دقیقه در رختکن حبس کرد و اجازه خروج به بازیکنان این تیم نداد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تاتنهام در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت که این دیدار با برتری دو بر صفر تاتنهام به پایان رسید.

پپ گواردیولا بعد از این دیدار تمام بازیکنان تیمش را به مدت ۵۰ دقیقه در رختکن حبس کرد و خودش نیز در مصاحبه تلویزیونی که بلافاصله بعد از بازی باید انجام شود، شرکت نکرد و احتمالا به همین خاطر جریمه شود. 

بیشتر بخوانید:

مورینیو مچ گواردیولا را خواباند

گواردیولا که در این مدت با بازیکنان تیمش صحبت کرده بود بعد از پایان بازی درباره تاخیر خود در نشست خبری گفت: ما بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و کاملا بازی در اختیار ما بود. نمی‌توانستم به بازیکنانم خرده بگیرم. تیم حریف دو شوت به سمت دروازه ما زد که هر دو گل وارد دروازه شد. چندین موقعیت گل در این دیدار از دست دادیم و فکر می‌کنم اخراج زینچنکو در این نتیجه تاثیر داشت و بازی بعد از اخراج بازیکن ما و ۱۰ نفره شدن، کاملا فرق کرد. نباید اجازه دهیم که وقتی بازی در اختیار ما است چنین اتفاقاتی رخ دهد. من بعد از بازی با همسر، کادرفنی و بازیکنانم صحبت کردم. واقعا نمی‌شد از بازیکنانم گله داشته باشم. فوتبال خوبی ارائه کردیم و حق‌مان باخت نبود. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد تاتنهام نمی‌توانست به دروازه ما نزدیک شود. 

با این نتیجه کار لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر راحت‌تر شد و این تیم می‌تواند با کسب ۶ برد دیگر در لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس