کد خبر 1037853
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
دیاباته

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خلیل‌زاده روحیه جنگندگی دارد اما از نظر فنی از سایر مدافعان پرسپولیس پایین‌تر است، بنابراین نبود او ضرری به این تیم نمی‌زند.

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح‌آبادی در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی ۹۱، اظهار داشت: فرهاد مجیدی در استقلال از تفکرات استراماچونی بهره می‌برد. همان‌طور که تیم یحیی گل‌محمدی هم هنوز تحت تاثیر تفکرات برانکو است. به همین علت پیشرفت تیم را می‌بینیم چون هیچ‌کس فکر نمی‌کرد استقلال از پلی‌آف عبور کند اما آناه به الریان ۵ گل زدنند.

وی در ادامه در خصوص شرایط استقلال تصریح کرد: تیم مجیدی در لیگ برتر هم نفت مسجد سلیمانی را برد که در نیم‌فصل اول تنها در آخرین بازی شکست خورد و خیلی سخت می‌بازد. در آن سو، تیم گل‌محمدی هم دو تیم بالای جدول را برد. شکست تراکتور و صنعت نفت اصلا کار آسانی نبود.

بیشتر بخوانید:

در آستانه دربی یک استقلالی دیگر مصدوم شد

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون محرومیت شجاع خلیل‌زاده و مصدومیت شیخ دیاباته، افزود: خلیل‌زاده روحیه جنگندگی دارد، اما از نظر فنی از سایر مدافعان پرسپولیس مثل سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان پایین‌تر است، بنابراین نبود او ضرری به این تیم نمی‌زند. کنعانی‌زادگان قدرت بدنی خوبی دارد و ملی‌پوش است. او به خوبی جای شجاع را پر می‌کند.

فتح‌آبادی در پایان در مورد غیبت احتمالی دیاباته خاطرنشان کرد: استقلال از نبود دیاباته ضرر می‌کند، چون او جایگزینی در استقلال ندارد. البته من فکر می‌کنم او به دربی می‌رسد و غیبت این مهاجم اهل کشور مالی ممکن است بازی روانی مجیدی باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    3 1
    آره بقیه نمیفهمن تومیدونیییی...شجاع پایینترازکنعانی؟جمع کن کاسه کوزه رو درضمن بین بازیکنای مااختلاف نندار به تومربوط نیست که ضعیفه کی بده کی قوی
  • CA ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    4 0
    چون این پرسپولیس مهار نشدنی هست پس بازی روانی در دستور کار هست. تیم یحیی تیم عربی الکی خوش نیست برای همین بهش میگن پرسپولیس غول کش.
  • reza IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 1
    پرسپولیس شیر است.بهترین گزینه برای تیم ملی فرهاد مجیدی است. الان ششتقلالیها منفی میدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس