کد خبر 1037828
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
فریبرز عسکری

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: نمی‌توانیم نفرات المپیکی‌مان را از ترس آسیب‌دیدگی در پر قو بخوابانیم.

به گزارش مشرق، فریبرز عسکری درباره دلایل اعزام نفرات المپیکی ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا در بیروت، اظهار کرد: برای حفظ و ارتقاء امتیازات نفرات المپیکی مجبور هستیم نفرات اصلی‌مان را عازم این مسابقات کنیم. سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا با حضور کشورهایی مثل چین، تایلند، ازبکستان، قزاقستان و ... بالاست و قطعا حضور در این مسابقات میدان خوبی برای ملی‌پوشان ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ترکیب هوگوپوشان در مسابقات قهرمانی آسیا

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی بابت مصدومیت نفرات المپیکی ایران در فاصله ۶ ماه مانده به المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارد یا خیر، گفت: تکواندو جزو رشته‌های پربرخورد به حساب می‌آید و احتمال هر نوع آسیب‌دیدگی در این رشته وجود دارد. با این حال ما نمی‌توانیم نفرات المپیکی را از ترس مصدومیت تا المپیک در پر قو بخوابانیم.

وی تصریح کرد: تمام سعی و برنامه‌ریزی ما بر این اساس است که طبق مشورت با پزشک تیم و بررسی وضعیت ورزشکارانمان، کمترین اتفاق و یا آسیب برای ورزشکاران ما بیفتد، اگر هم اتفاق یا آسیب‌دیدگی در جریان مسابقات قهرمانی آسیا رخ داد، سعی می کنیم با تمهیداتی که خواهیم داشت مصدومیت احتمالی در موعد مقرر به میادین بازگردند.

آرمین هادی‌پور در وزن دوم، سروش احمدی در وزن سوم، میرهاشم حسینی در وزن چهارم، امیرمحمد بخشی در وزن پنجم، مهران برخورداری در وزن ششم و سجاد مردانی در وزن هشتم ترکیب تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی موفق به کسب سهمیه المپیک برای ایران شده‌اند.

رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی) و گروه مردان و زنان از ۱۲ اسفندماه در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود و به مدت ۵ روز ادامه دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس