کد خبر 1037816
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
استقلال

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی هوشمندانه مقابل نفت مسجد سلیمان حضور یافت که هم امتیاز بازی را گرفت و هم برای دربی محروم نداد.

به گزارش مشرق، علی چینی با اشاره به شرایط این روزهای استقلال، اظهار داشت: استقلال بعد از دو پیروزی خوب آسیایی مقابل الکویت و الریان یک بازی سخت در لیگ برتر داشت که خوشبختانه این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشت. به نظر من نفت مسجد سلیمان حتی از الکویت و الریان هم بهتر بود و خستگی آبی پوشان هم مزیدی بر علت بود تا این بازی دشوار تر از معمول شود.

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: تارتار و تیم شایسته‌اش آمده بودند تا با نهایت استفاده از شرایط استقلال حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرند. چیزی هم نمانده بود که به هدفشان برسند که مجیدی در نیمه دوم حرکت جالبی کرد و همه داشته هایش را به میدان فرستاد تا امتیازات این بازی را هم کامل بگیرد. چون امتیازات هر بازی به نوبه خودش مهم است.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: مجیدی در این بازی یک چشمش به امتیازات کامل بازی بود و یک چشم دیگرش به حفظ بازیکنان برای دربی. هرچند که متاسفانه به نظر می رسد احتمال حضور دیاباته در دربی کم باشد، اما همین که تیم محروم نداد اتفاق خوبی است.

بیشتر بخوانید:

در آستانه دربی یک استقلالی دیگر مصدوم شد

استقلال شخصیت قهرمانی گرفته است

چینی خاطرنشان ساخت: برای استقلال این بازی به اتمام رسید و حالا باید تمرکز همه مجموعه روی دربی باشد. دربی که چه بخواهیم چه نخواهیم ارزش امتیازاتش بسیار بالاتر از امتیازات یک بازی معمولی است.

مدافع پیشین آبی پوشان اظهار داشت: من خودم شخصا برای تماشای این بازی و حمایت از تیمم به ورزشگاه می روم تا در کنار هوادارن از نزدیک به بازیکنان و اعضای کادر فنی روحیه بدهم. به عنوان یک پیشکسوت از هواداران هم می خواهم تا در این بازی خاص تیمشان را تنها نگذارند و اجازه ندهند حتی یک صندلی در ورزشگاه آزادی خالی بماند. استقلال باید در این بازی پیروز شود و امیدوارم هواداران هم سنگ تمام بگذارند.

وی در ادامه بیان داشت: استقلال در این سالها مظلوم و تنها بوده و اوج مظلومیت این تیم را می توان در ماه های اخیر دید. جایی که هفته ها بدون مربی بازی کرد، بدون زمین تمرین کرد، با زور میزبانی اش را از دست داد اما با غیرت همه بازیهایش را برد.

مربی پیشین این تیم گفت: به عنوان پیشکسوت استقلال از وزیر ورزش به عنوان متولی ورزش کشور تلاش کند تا بستر یک رقابت سالم در دربی ایجاد شود و تیمی که واقعا مستحق است برنده شود و به حقش برسد. نتیجه این بازی می تواند قهرمان را هم مشخص کند و کاملا باید جانب عدالت و انصاف در همه زمینه ها رعایت شود. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    مجیدی نون مربیان قبلی را می خورد خودش در قواره برنامه و مربی نیست والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس