کد خبر 1037793
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
فاتی

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از مهاجم ۱۷ ساله آبی‌واناری‌ها به خاطر عملکردش در بازی با لوانته تمجید کرد.

به گزارش مشرق، کیکه ستیِن در پی برتری 2 بر یک خانگی شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل لوانته در هفته بیست‌ودوم لالیگای اسپانیا گفت: من از خیلی چیزها در این بازی راضی هستم اما نه از همه چیز، چون اجازه دادیم بازیکنان لوانته شوت‌های زیادی به سمت دروازه ما بزنند. با این حال ما نیمه اول خوب خیلی خوب بودیم و می‌توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.پ

بیشتر بخوانید:

برتری بارسلونا با درخشش زوج مسی و فاتی

سرمربی بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: این حرف هم اما درست است که ما موقعیت‌های زیادی به حریف دادیم و این نگرانم می‌کند اما ما هم موقعیت‌های زیادی روی دروازه لوانته خلق کردیم و باید این را مورد تحسین قرار دهیم. به نظرم نتیجه این بازی می‌توانست 8 بر 2 یا 8 بر 3 به سود ما شود.

وی همچنین در تمجید از مهاجم 17 ساله‌اش که هر دو گل آبی‌واناری‌ها را در این دیدار به ثمر رساند، اظهار داشت: آنسو پسری تازه در حال ظهور است. او پتانسیل بالایی دارد و کارهای خوبی انجام می‌دهد. این بازی هم روی تاریخی برای فاتی بود چون دو گل به ثمر رساند. آنسو سخت تلاش کرد و به تیم کمک کرد. آینده خیلی امیدوارکننده‌ای در انتظار فاتی است و ما به او کمک خواهیم کرد تا پیشرفت کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس