کد خبر 1037663
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
امیر قلعه نویی تابش

نشست هیات مدیره باشگاه سپاهان در خصوص تعیین تکلیف سرمربی این تیم و پیشنهاد فدراسیون فوتبال انجام شد.

به گزارش مشرق، چند وقتی است که مسئولان فدراسیون فوتبال در حال رایزنی هستند تا با جلب رضایت امیر قلعه‌نویی و باشگاه سپاهان، این سرمربی را به عنوان جانشین ویلموتس روی نیمکت تیم ملی بنشانند.

اگرچه مذاکرات تا کنون نتیجه بخش نبوده و قلعه‌نویی در نهایت توپ را به زمین مدیران باشگاه انداخته تا آنها در خصوص پیشنهاد فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرند ولی پافشاری فدراسیون‌نشین‌ها بر روی این گزینه باعث شد عصر امروز نشستی میان اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان انجام و در خصوص این موضوع تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید:

جلسه تابش و بهاروند برای تعیین تکلیف قلعه‌نویی

در نهایت خروجی این نشست همانطور که پیش بینی می‌شد مخالفت با جدایی قلعه‌نویی و حضورش روی نیمکت تیم ملی بود و مسئولان سپاهان تصمیم گرفتند با پیشنهاد فدارسیون به طور قاطعانه مخالفت کنند و اجازه جدایی سرمربی‌شان را ندهند.

با این وجود قرار است فردا نشستی میان سران فدراسیون فوتبال با قلعه‌نویی و نمایندگان باشگاه سپاهان انجام شود و طرفین آخرین رایزنی‌هایشان را داشته باشند و در این جلسه پرونده حضور سرمربی سپاهان در تیم ملی بسته شده و تکلیف نهایی آن مشخص می‌شود.

سپاهان به حضور در رتبه دوم جدول و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و همچنین در پیش داشتن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرایط سخت و حساسی دارد و در این شرایط مدیران باشگاه راضی نیستند سرمربی موفق خودشان را از دست بدهند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    4 9
    تیم ملی مهمتر از سپاهان هست این تابش فکر کنم ایرانی نیست
    • احمد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
      13 0
      خطاب به 22:39، اگر تیم محبوب خودت هم بود ، باز همین حرف را می زدی؟!!!!
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
      4 1
      هر نظری علیه لنگ تو سایت مش لنگ نیوز سریعا بایکوت میشه
  • مجتبی/تبریز IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    1 9
    تیم ملی ایرانی با مربی ایرانی، مهمتر از تیمهای لیگ هستند. تاسف باره که مسئولین یه تیم لیگ برتری هنوز متوجه این مسئله نیستند... البته متوجه هستند ولی سعی دارن باج گیری کنن چون تاج رفته و سر اصفهانیها بی کلاه مونده... غیرت ملی خیلی خوبه ....!!!!
    • امین IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
      11 1
      جناب مجتبی از تبریز، انگار فراموش کردی که با وجود بودن تاج در فدراسیون فوتبال، تیم پرسپولیس ، سه بار پیاپی قهرمان شد و تیم سپاهان در دوفصل پیش به مقام جهاردهم رسید ، جنابعالی دقیقاً از کدام کلاه برای تیم سپاهان حرف می زنی؟!!!! خود هواداران سپاهان هیچ گاه دل خوشی از تاج نداشتند، اگر تیم محبوب خودت هم بود ، باز هم از غیرت ملی دم می زدی؟!!!!
  • پری مجرد48ساله IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    6 0
    گل بگیرید در این فوتبال رو
  • پويا نوري IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    6 3
    روال نزولي تيم ملي با اين انتخاب كامل شد
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
      6 0
      نظرت چیه استیلی رو بیارن؟ یا علی لابی رو که هیچ افتخاری در مربیگری نداره؟ یا همین هاشمیان رو که مسبب اصلی این ننتایجه بذارن سرمربی؟ تیم ملی در دوره قلعه نویی حتی یک باخت نداد
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    7 1
    اگر یکی از سر مربیان موفق تیم های سرخابی تهران گزینه سر مربیگری تیم ملی بود باز هم تیم ملی مهمتر بود ؟یا چون بهترین تیم غیر دولتی لیگ باید به زمین بخورد اینطور است ؟
  • یک پرسپولیسی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    2 0
    درخواست غیر حرفه ای هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس