جنین هنیس پلاسخارت

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق از نخست‌وزیری »محمد علاوی» استقبال کرد و خواستار پاسخگویی به مطالبات مردم و اصلاح امور کشور شد.

به گزارش مشرق، «جنین هنیس پلاسخارت»، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق از نخست‌وزیری «محمد توفیق علاوی» استقبال کرد و خواستار تسریع روند اصلاحات ریشه‌ای و تحقق مطالبات ملت عراق شد.

بیشتر بخوانید:

اولین اظهارات علاوی پس از نخست وزیری

وی طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری «بغداد الیوم» منتشر شد، اعلام کرد: عراق نیازمند یک پیشروی فوری است و نخست وزیر مامور تشکیل کابینه، با مسئولیت بزرگی مواجه است: تشکیل سریع کابینه و رای اعتماد پارلمان به آن، به منظور پیشرفت در اصلاحات هدفمندی که مطالبات مردم را پاسخ دهد و عدالت و برابری را محقق سازد.

پلاسخارت در ادامه از دشواری مسیر در عراق خبر داد و گفت: تعهداتی که نخست‌وزیر در خطاب به مردم از آن سخن گفت، بسیاری از مطالبات معترضان مسالمت‌جو را پاسخ می‌دهد.

وی تاکید کرد که سازمان ملل بارها از مسئولان عراقی خواسته که از گرایشات حزبی عبور کنند و مصلحت ملی را در اولویت قرار دهند. اکنون زمان عمل است..سازمان ملل نیز از ملت عراق و دولت آن برای ایجاد عراقی در صلح و عدالت و شکوفایی حمایت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 0
    به تو چه؟ :/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس