کد خبر 1037463
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کیکاووس سعیدی

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: لغو بازی‌های المپیک شایعه بوده و در حد گمانه‌زنی است. به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، کیکاووس سعیدی درباره شیوع ویروس کرونا و اینکه این موضوع بازی‌های المپیک را تحت تاثیر قرار داده، آیا این موضوع را رصد کرده‌اید، عنوان کرد: کمتر از ۶ ماه به مسابقات مانده و تمام تلاش‌های وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها معطوف به این است که بتوانیم بیشترین سهمیه را بگیریم و یک کاروان مقتدر را اعزام کنیم. صحبت‌های شنیده شده گمانه‌زنی بوده و به صورت رسمی چیزی اعلام نشده است، بنابراین جای نگرانی نیست. 

بیشتر بخوانید:

کرونا بازی‌های المپیک توکیو را لغو می‌کند؟

وی در مورد لباس کاروان و اینکه طرحی نهایی شده یا خیر، گفت: فرآیند طراحی لباس کاروان برای رژه و پکیج ورزشی به ستادی در وزارت فرهنگ و مدل و لباس محول شده است. این ستاد کار خود را شروع کرده و ۶۰۰ طرح فرستاده شد. در مرحله نهایی ۴ طرح آماده و دوخته شده که تیم کارشناسی با همکاری وزارت ورزش، ستاد بازی‌ها و کمیته اعلام نظر می‌کند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت حقوق به ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند، عنوان کرد: همه مبالغ ۶ ماهه اول توسط وزارت ورزش به حساب فدراسیون‌ها واریز شده است. این حقوق به ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند، مربیان و سرمربیانی که در کنار ورزشکاران بوده‌اند واریز شده است.

سعیدی درباره اینکه آیا مبالغ مستقیم به حساب فدراسیون واریز می‌شود و مطمئن هستید که این پول به ورزشکاران داده می‌شود، خاطرنشان کرد: قطعا به حساب ورزشکاران واریز می‌شود و این مبلغ خارج از سهمیه بودجه فدراسیون‌هاست که توسط ستاد بازی‌ها تصویب شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس