کد خبر 1037411
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
پرویز برومند

دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است پیروزی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تودهنی خوبی به AFC بود.

به گزارش مشرق، پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال معتقد است پیروزی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تودهنی خوبی به AFC بود چرا که آنها این همه حاشیه ایجاد کردند و استقلال یک هفته تمرین نامنظم داشت چون بلاتکلیف بود اما در نهایت مجیدی و بازیکنانش توانستند در این شرایط سخت موفق شوند.

بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان  چطور بود؟

به نظرم استقلال در این بازی خیلی خوب کار کرد و به خاطر این برد به بچه‌ها و فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم. بعد از این همه حواشی و یک هفته تمرین نامنظم که به خاطر چالش AFC بود و اتفاقاتی که برای استقلال در راه رفتن به امارات افتاد این برد یک تودهنی خوبی بود

فکر می‌کردید نفت بتواند برای استقلال مشکل ساز شود؟

البته قبل از بازی شنیده بودم که نفت تیم سفت و سختی است اما مقابل استقلال چیزی نشان نداد و از اول بازی دست استقلال بود و در تمام خطوط برتر از حریف بود هر چند که می‌توانست گلهای بیشتری هم بزند.

در مورد عملکرد حسین حسینی در این دیدار چه نظری دارید؟

خیلی خوب کار کرد و آمادگی اش را به رخ کشید. استقلال اگر همینطور ادامه بدهد در لیگ برتر هم مدعی قهرمانی است.

بیشتر بخوانید:

دست بازیکنان استقلال را می‌بوسم

خیلی‌ها معتقدند تیمی که در لیگ قهرمانان و لیگ برتر بازی کرد همان تیم استراماچونی بود. در این رابطه چه نظری دارید؟

قرار نبود تیمی از کره ماه بیاید و بازی کند. نفرات همان نفرات هستند و همان سیستم هم بازی کردند. یحیی هم مقابل تراکتور با همان سیستم کالدرون را با همان نفرات بازی کرد و موفق هم بود. همه مربیان خصوصا فرهاد این عقیده را دارند که برای موفقیت از هر سیستمی می‌شود استفاده کرد. مهم نیست سیستم چه کسی است چون سیستم و تاکتیک حرف است و روز بازی این چیزها معنی نمی‌دهد. نفرات استقلال همان نفرات هستند و استراماچونی و فرهاد فرقی نمی‌کند بلکه مهم موفقیت تیم است. به استقلال تبریک می‌گویم که یک مربی ایرانی و استقلالی را آورد. استراماچونی چهره منفوری از خودش ارائه کرد و رفت و حالا فرهاد سرمربی استقلال است و تیم را در جدول بالا خواهد کشید و افتخارآفرینی می‌کند. فرهاد الان سرمربی تیم است و استقلال موفق شده و آرزو می‌کنم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

فرهاد مجیدی علیه همین مدیریت  مصاحبه تندی کرد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟

به هر حال کار کردن در فوتبال برای کسانی که در این رشته نبوده‌اند اما مدیر هستند یک مقدار سخت است. مدیریت ورزشی خیلی سخت است چون حواشی و مشکلات زیاد است و تمام این مسائل یک مدیریت ورزشی می‌خواهد. ما همیشه یک هفته تا ده روز از دنیا عقب هستیم وAFC این حواشی را ساخت اما به آنها تودهنی زدیم. مدیریت باشگاه باید یک مقدار برنامه ریزی بهتری داشته باشند تا دچار مشکل نشویم. در دنیا برای 10 سال آینده برنامه ریزی دارند و عدم برنامه ریزی همیشه به ما لطمه زده است و متاسفانه برنامه ریزی خوبی نداریم.

فکر می‌کنید فرهاد مجیدی باز هم با مدیریت باشگاه دچار چالش می‌شود؟

انشالله که این اتفاق دیگر نمی‌افتد. من به فرهاد پیشنهاد می‌کنم که یک مقدار صبوری کند و سازش داشته باشند تا موفق شوند. دو طرف دوست دارند موفق باشند و به همدیگر کمک کنند تا این اتفاق بیفتد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس