کد خبر 1037330
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴
سردار احمد وحیدی

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: امروز انقلاب اسلامی به جایی رسیده که به قدرت بزرگ مادی جهان سیلی می‌زند و آمریکایی‌ها نیز فهمیده‌اند و سیلی انقلاب اسلامی به آنها در تاریخ ثبت شد.

به گزارش مشرق، سردار احمد وحیدی شنبه شب در آیین گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد پامنار مهدی‌شهر اظهار کرد: امام خمینی (ره) با انبوهی از دشمنان از غرب تا شرق عالم مواجه بودند؛ اما در نهایت بر همه آنها غلبه کردند و پیروز میدان شدند.

بیشتر بخوانید:

ابهام‌زدایی ضرورت امروز

وی تصریح کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تلاش زیادی داشتند تا مردم به میدان بیایند و از طرفی، دشمنان نیز سعی می‌کردند ایشان را از میدان خارج کنند؛ اما نتوانستند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی اضافه کرد: این مرد الهی با تکیه بر خداوند متعال در مسیر اسلام و مردم گام برداشت؛ امام خمینی (ره) با توکل و اطمینان به خدا در مسیر انقلاب اسلامی حضور یافت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: نیروهای سلطنتی حاکم بر کشور، فرودگاه و ارتش رژیم شاهنشاهی در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی همگی ابتدا به خون امام خمینی (ره) تشنه بودند و مردم هم سلاحی برای دفاع از امامشان جز ایمان و توکل الهی نداشتند.

وی تصریح کرد: فرض کنید وارد جبهه‌ای شوید که همه چیز علیه شماست و کسانی هم که برای دفاع با شما همراه هستند، سلاحی برای دفاع نداشته باشند؛ اما امام خمینی (ره) با همراهی مردم و با تکیه بر ارزش‌های الهی، توکل و اطمینان به خداوند متعال انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وحیدی افزود: انقلاب اسلامی در حالی در گام دوم خود قرار دارد که ۵۰ میلیون نفر به‌واسطه تشییع و آیین‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمدند و درخواست انتقام از آمریکا را کردند؛ آمریکایی‌هایی که به‌نوبه خود بزرگ‌ترین قدرت مادی اما غیر الهی بشری در دنیا به شمار می‌روند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی خاطرنشان کرد: امروز مردم انقلابی ایران اسلامی مستحکم، قوی و شجاع‌تر از هر زمانی می‌گویند که از این قدرت بزرگ مادی غیرالهی بشری یعنی آمریکا به‌واسطه خیانت‌ها و ظلم‌هایی که در حق انقلاب و شهدایی نظیر سلیمانی شده است، انتقام بگیریم.

وحیدی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی به جایی می‌رسد که به این قدرت بزرگ مادی سیلی می‌زند و آنها نیز فهمیده‌اند؛ اما نتوانستند صدای آن را دربیاورند و سیلی انقلاب اسلامی به آنها در تاریخ ثبت شد.

وی افزود: در زمان شاه ملعون مردم ارزشی نداشتند و مردم تحقیر و له شده بودند؛ اما همان مردم امروز به مردمی تبدیل شدند که می‌خواهند از بزرگ‌ترین قدرت مادی و غیرالهی بشری انتقام بگیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در جریان کاپیتولاسیون، عزت و عظمت مردم زیر سؤال رفته بود؛ اما امروز شاهد هستید که دست قدرت الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) پشت سر این انقلاب و مردم انقلابی بوده و مردم در انقلاب اسلامی عزتمندتر و باعظمت‌تر از هر زمانی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس