کد خبر 1037312
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
سیمئونه

سرمربی اتلتیکو مادرید می‌داند وضعیت کنونی تیمش نگران‌کننده است و تنها با کسب پیروزی می‌تواند به ابهام‌ها پایان دهد.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب با شکست یک بر صفر برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو  شرایطش در لالیگا بدتر شد.

دیگو پابلو سیمئونه پس از داربی مادرید گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و موقعیت گل داشتیم که از آنها بهره نبردیم. در نیمه دوم تیم حریف شروع خوبی داشت و با یک حرکت زیبا گلزنی کرد. ما فشار آوردیم اما در کسب تساوی موفق نبودیم. اکنون باید به کارمان ادامه دهیم و به بازی بعد فکر کنیم. همچنین امتیاز کسب کنیم.

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره تغییر سیستم رئال مادرید اظهار کرد: عادی بود. می‌دانستم که می‌خواهند به این روش بازی کنند. آنها بازیکنان زیادی دارند و می‌توانند جایگزین کنند. آنها از بازیکنانشان بهره لازم را می‌برند.

بیشتر بخوانید:

رئال برنده دربی مادرید مقابل اتلتیکو

سرمربی آرژانتینی در مورد تعویض آلوارو موراتا گفت: به دلیل اینکه ضربه محکمی خورده بود میدان را ترک کرد. نمی‌دانم آسیب دید یا نه اما تصمیم گرفتم او را از زمین خارج کنم.

سیمئونه در رابطه با پنالتی احتمالی روی موراتا اظهار کرد: VAR وجود دارد. داور در زمین است اما آن را پنالتی ندیدند.

سرمربی اتلتیکو درباره نگران بودن نسبت به شرایط تیمش گفت: باید نگران بود. باید تلاش کنیم که بهتر شویم. بازیکنان آسیب‌دیده بهبود خواهند یافت و به تیم محلق خواهند شد. حضورشان موجب خواهد شد به رقابتمان ادامه دهیم. برای پایان دادن به ابهام‌ها تنها باید پیروز شویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس