حلب.jpg

رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات در محورهای جنوبی و شمالی شهرک خان طومان موفق شدند ضربات مهلکی را به گروهک های تروریستی وارد کنند و چند منطقه مهم دیگر را به کنترل دربیاوردند.

به گزارش مشرق، از جنوب غرب استان حلب خبر می رسد رزمندگان جبهه مقاومت (حزب الله، فاطمیون، فدائیان قدس و...) پس از پاکسازی و تثبیت مواضع در شهرک های «خان طومان، معراته، الخادلیه»، محله «الراشدین۵» و ارتفاعات «ماهر، ابیض، الرحبه، الزیتون، المحروقات و القراصی» عملیات جدیدی را علیه گروهک های تروریستی آغاز کردند.

رزمندگان جبهه مقاومت از روز جمعه (یازدهم بهمن ماه) حملات گسترده و سنگینی را از حومه ارتفاع «القراصی» برای آزادی شهرک «القراصی و القلعجیه» علیه عناصر تروریستی انجام دادند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند مزارع «القراصی» را به کنترل دربیاورند.

روز جمعه تلاش ها برای پاکسازی شهرک های «القراصی و القلعجیه» با مقاومت تروریست ها و ادامه درگیری های سنگین بدون نتیجه باقی ماند و رزمندگان جبهه مقاومت از روز شنبه (دوازدهم بهمن ماه) بار دیگر حملات را برای آزادی این دو شهرک از سر گرفتند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای جبهه مقاومت در نهایت پس از چند ساعت درگیری نفس گیر موفق شدند تروریست ها را عقب برانند و شهرک های «القراصی و القلعجیه» را در حومه جنوبی شهرک خان طومان از اشغال خارج و پاکسازی کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تثبیت مواضع در این دو شهرک در دستور کار رزمندگان جبهه مقاومت قرار گرفته است؛ دهها تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها در این محورها کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، با پاکسازی شهرک های «القراصی و القلعجیه»، شهرک «الحمیره» نیز از محورهای شرق، شمال و غرب به محاصره درآمد و رزمندگان جبهه مقاومت در یک عملیات دقیق و ضربتی موفق شدند این شهرک را به همراه بخش وسیعی از شهرک «خلصه» به کنترل دربیاوردند.

شهرک های «برنه و زیتان» مقصد بعدی نیروهای جبهه مقاومت در جنوب غرب استان حلب محسوب می شوند؛ گروهک های تروریستی با تمام توان در جنوب غرب استان حلب تلاش می کنند از رسیدن رزمندگان مقاومت به بزرگراه «حلب - دمشق» جلوگیری کنند چرا که نمی خواهند شهرک های اشغالی در محور جنوبی و جنوب شرق به صورت دومینوار سقوط کنند.

از حومه شمالی شهرک «خان طومان» خبر می رسد، رزمندگان جبهه مقاومت پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند حرش (مزارع) خان طومان و ارتفاع «حزمر» را از اشغال تروریست ها خراج و آزاد کنند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

رزمندگان جبهه مقاومت با تسلط بر این مزارع و ارتفاع «حزمر»، امنیت شهرک خان طومان را از محور شمالی تامین و از حمله تروریست ها به غرب محله «راشدین ۵» و مناطق شرقی و جنوب شرقی از جمله شهرک معراته جلوگیری می کنند.

با پاکسازی ارتفاع «حزمر» در حومه شمالی شهرک خان طومان، نیروهای ارتش ترکیه در ایستگاه مراقبتی این منطقه به طور کامل محاصره شدند و ارتباط آنان با مناطق اطراف قطع و مسدود شد؛ رزمندگان جبهه مقاومت در تلاش هستند مواضع را در مزارع خان طومان و ارتفاع «حزمر» با وجود ضد حملات سنگین تروریست ها تثبیت کنند.

به گفته منابع میدانی، با تثبیت مواضع در این دو منطقه، رزمندگان جبهه مقاومت پاکسازی محله «راشدین ۴» و شهرک های «کلاریه و ابوشیلم» را در نزدیکی بزرگراه بین المللی دمشق - حلب در دستور کار قرار می دهند.

خبرها از محور غربی شهر حلب حاکیست، گروهک های تروریستی با ۳ خودروی انتحاری، حملات گسترده و کم سابقه ای را از مناطق شمالی محله «المنصوره» با هدف اشغال محله «جمعیه الزهرا» علیه رزمندگان جبهه مقاومت انجام دادند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت با وجود حملات انتحاری در منطقه ماندند و در برابر عناصر تروریستی مقاومت کردند و پس از درگیری های سنگین چند ساعته حملات را به طور کامل دفع کردند و اشغال این محله مهم و راهبردی را ناکام گذاشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    27 0
    تیر رجب و مزدورانش به سنگ خورد
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    17 0
    ای صواب مردان محور مقاومت ، ثواب عمل شما شادی دل چشم انتظاری که سالها منتظر آزادی سرزمین و بازگشت به کاشانه خود و رهائی از سختیهای آوارگی که خشنودی پروردگار را در پی دارد ، است . ایکاش افتخار حضور در کنار شما در این کار بزرگ را داشتم تا در این ایام خجسته شاهد پیروزی دلاورمردان محور مقاومت بر جنود شیاطین باشم ، همانطور که حاج قاسم روز قبل از شهادتش خواسته بدون توجه به قیل و قال ها تا پایان دادن به تمام عوارض موجود در سوریه ادامه داده و مطمئن باشید دعای امت مسلمان همراه شما ست و طلب به پایان رسیدن هر چه سریعتر این اجحاف عظیم در حق سوریه و مردم رنج کشیده اش دارند ، خداوند پشتیبان و نگاهبان شما رهائی بخشان مظلومان باشد ، ما از شما با حال خوبی که دارید التماس دعا داریم . وقت نماز حتما ، برای همه مسلمانان
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    11 0
    هماره بخوانیم دعای ۲۷ صحیفه سجادیه را
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 0
    خداروشکر
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    12 0
    به نظر میرسه اگر خطوط دوم تروریست ها مورد حمله هوایی قرار بگیره امکان پشتیبانی از خطوط مقدم قطع میشه و سقوط خطوط تروریست ها زود تر امکان پذیر خواهد شد.خبری از پهبادهای جنگی در عملیات این روزها نیست. امکان استفاده ازشون وجود نداره؟
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    3 0
    این تروریستای لعنتی مگه چن هزار نفرند تمام خطوط بین ارتش وخودشون هستند امیدوارم خدا این وحشی ها را به زمین گرم بزنه ،سوریه را به دستور امر یکا و سعودی های خاین واسراییلی ها ویران کردن اما دیگه اخر نفسای کثیفشونه؟زنده باد وپررهرو یاد ونام سردار شهید وعزیز ودلاور حاج قاسم سلیمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس