کد خبر 1037262
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
علی کریمی

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه بعد از این پیروزی‌ها در مرحله پلی آف از AFC پول گرفته و شارژ شده است.

به گزارش مشرق، علی کریمی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درمورد این بازی اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم 3 امتیاز این مسابقه را به نام خود ثبت کنیم، چون این موضوع بسیار مهم بود. ما روزهای سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم، اما با ریکاوری مناسب توانستیم در این بازی هم موفق باشیم. از حالا باید خود را برای بازی‌ هفته آینده آماده کنیم.

وی با اشاره به دربی روز پنج‌شنبه، عنوان کرد: به هر حال دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته و روی جدول رده‌بندی بسیار تاثیرگذار است. باتوجه به اینکه ما در بازی رفت 3 امتیاز را از دست دادیم تلاش خواهیم کرد تا در بازی برگشت این اتفاق را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید:

توضیح پزشک استقلال درمورد مصدومیت دیاباته

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشکل زمین تمرین استقلال حل شد یا خیر، گفت: فعلاً در زمین نفت تهرانسر تمرین می‌کنیم، اما کیفیت آن زمین چندان ایده‌آل نیست.

کریمی در خصوص اینکه آیا استقلالی‌ها پس از کسب دو پیروزی در آسیا پاداشی گرفته‌اند یا خیر، تصریح کرد: باشگاه بعد از این پیروزی‌ها پولی را از AFC گرفته و شارژ شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مصدومیت شیخ دیاباته در بازی امروز، اظهار داشت: من باید درمورد او حرف بزنم؟ من دکتر هستم یا کارشناس؟ به هر حال شیخ یکی از بهترین‌های استقلال در فصل جاری بوده و حضورش در ترکیب تاثیرگذار است.

هافبک تیم فوتبال استقلال درمورد ترکیب عجیب آبی‌پوشان در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، خاطرنشان کرد: ما چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و اصلاً از دیدن ترکیب سوپرایز نشدیم. به هر حال خوب بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز را که خیلی برای ما مهم بود کسب کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس