کد خبر 1037244
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم بسیار خوبی را بردیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم با خستگی زیاد و پروازهای زیاد تمام توان شان را گذاشتند و از همه آنها ممنون هستم.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:  بازی بسیار سختی بود. به بازیکنانم گفته بودم که تیم تارتار بسیار خوب است. بازیکنان دفاعی بسیار خوبی دارد. تیم بسیار خوبی را بردیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم با خستگی زیاد و پروازهای زیاد تمام توان شان را گذاشتند و از همه آنها ممنون هستم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد شما در این بازی در نیمه دوم پشیمان شدید سیستم تیم را تغییر دادید، گفت: نه سیستم بازی را عوض نکردیم بازیکنان را عوض کردیم چون بازی مهم بود به ووریا غفوری استراحت داده بودیم و در نیمه دوم از او استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ خلاصه بازی استقلال ۲ - ۱ نفت مسجد سلیمان

استقلال هم با پیروزی به استقبال دربی رفت/ سومین برد متوالی فرهاد +فیلم

سرمربی استقلال در مورد وضعیت مصدومیت شیخ دیاباته و اینکه آیا او به دربی می‌رسد یا خیر، گفت: مصدومیت شیخ جدی نیست و او به دربی می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که شما تعویض های خود را انجام دادید و جای تعویض نداشتید، ممکن بود بازیکنی مصدوم شود آیا می‌خواستید 10 نفره ادامه دهید، خاطرنشان کرد: من سعی می‌کنم مثبت نگاه کنم. امروز این ریسک را کردم و تا دقیقه 90 همین روند بازی را ادامه دادیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس