کد خبر 1037205
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کولبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از پیدا شدن ۱۴ نفر از مفقودین ارتفاعات برف‌گیر سرشیو سقز خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۲:۴۵ امروز منابع محلی از طریق تلفن ۱۱۲، مراتب مفقودی و ناپدید شدن ۲۳ نفر از نیروهای محلی در ارتفاعات سرشیو شهرستان سقز  را به جمعیت هلال احمر اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

بسته حمایتی برای بوکسور کولبر

وی خاطرنشان کرد: متعاقب اطلاع از شرایط و محل حادثه مذکور، بلافاصله ضمن اعلام آماده باش تیم‌های تخصصی هلال احمر استان، هماهنگی‌های لازم با مرکز در راستای آمادگی و استفاده از  بالگرد امداد و نجات جهت جستجوی مفقودین خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تصریح کرد: بعد از انجام تحقیقات آمار مفقودین از ۲۳ نفر اعلام شده اولیه، به ۱۶ نفر کاهش پیدا کرد که قبل از اعزام تیم‌های امداد و نجات ۱۴ نفر از این افراد خوشبختانه پیدا شدند.

محمدی تصریح کرد: دو نفر هنوز پیدا نشده و در حال ارزیابی برای شناسایی مسیر و پیدا کردن نشانه‌هایی از آنها هستیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های  امداد و نجات کوهستان سقز و بانه  آماده اعزام به محل حادثه هستند، گفت: تیم‌های امداد و نجات کوهستان شهرستان‌های سقز و بانه  آماده اعزام به محل حادثه شده و تیم تخصصی امداد و نجات شهرستان دیواندره نیز بعنوان تیم پشتیبان در شهرستان سقز مستقر شده است و در صورت نیاز به محل حادثه اعزام خواهد  شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 0
    ~_~واقعا سخته و -_-
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    1 0
    اگر اینها کولبر هستند در ایام سرما ماهانهای به انها بدهید که دیگردر میان برف وباران نروند بهجای انکه اینقدر دلهره برای خانوادهایشانم ومردم درست شود واین همه نیرووهلکوپتر بهانجا اعزام شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس