با یک سرچ ساده درباره سامانه پیامکی با لیست بلند بالای سایت هایی مواجه می شوید که پنل پیامک ارائه می دهند و هر کدام ادعای بهترین بودن را دارند، اما راه تشخیص بهترین سامانه پیامک چیست؟ سرعت، دقت و کیفیت از اصلی ترین ویژگی های یک سامانه پیامک تخصصی است که باید با تجربه تیم توسعه دهنده و تعداد مشتریان راضی همراه باشد . به جرات میتوان گفت مهم ترین فاکتوری که باعث می شود یک سامانه پیامکی از دیگر سامانه ها بهتر باشد این است که از تیم فنی با تجربه ای برخوردار باشد که به حوزه تخصصی sms کاملا آشنایی داشته باشند و بتوانند بحران هایی که در این حوزه به وجود می آید را در لحظه برطرف کنند. این حساسیت بیشتر از همه برای پیامک هایی مثل ارسال کدهای یکبار مصرف (کد فعال سازی، کد ثبت نام، رمز دوم یکبار مصرف) وجود دارد که باید در کسری از ثانیه برای مخاطب ارسال شوند. همچنین زمان هایی که پیام مهمی برای ارسال به مخاطبان وجود دارد و از قضا اینترنت هم دچار اختلال شده است! کسب و کارها در چنین شرایطی پیامک را به عنوان امن ترین و سریع ترین روش ارسال پیام به مخاطبان خود انتخاب می کنند که این مهم تنها توسط یک پنل حرفه ای و مورد تائید هزاران کاربر است که اتفاق می افتد.

اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی های بهترین پنل اس ام اس را به شما بگوییم، باید به این موارد اشاره کنیم:

تعرفه ارسال پیامک بر اساس پیام های رسیده به مخاطب (دلیوربیس) :

تعرفه ارسال پیامک در سامانه های متفاوت متغیر است اما مهمترین چیزی که باید بیشتر از قیمت پیامک به آن توجه شود این است که آیا محاسبه قیمت به صورت دلیوربیس (پیام های رسیده به مخاطب) انجام می شود؟ در حالت استاندارد باید فقط هزینه پیامک هایی که به دست مخاطب رسیده اند پرداخت شود اما متاسفانه در برخی از سامانه ها این اتفاق نمی افتد و هزینه بلک لیست عودت داده نمیشود، به همین دلیل تعرفه پایین تری دارند. عمده ترین دلیل نرسیدن پیامک به مخاطبان این است که خیلی از افراد به دلیل حجم بالای ارسال پیامک های تبلیغاتی، خطشان رو مسدود کرده اند و امکان ارسال پیامک برای آنها وجود ندارد.

پشتیبانی 24 ساعته تخصصی :

یکی از خدمات پس از فروشی که اگر سامانه های پیامکی نداشته باشند کاربران آنها به مشکلات بزرگی برخورد خواهند کرد، پشتیبانی 24 ساعته است. کارشناسان پشتیبانی باید بتوانند به صورت تخصصی و فنی پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی باشند و در اسرع وقت آنها را برطرف کنند. شاید پرسیده شود چه اهمیتی دارد که این پشتیبانی 24 ساعته باشد؟! چون تمام پیامک ها در ساعات اداری ارسال نمی شوند و مشکلات همیشه در ساعت اداری اتفاق نمی افتند!

شخصی سازی سامانه با توجه به نیاز شما:

تفاوت زیادی بین نیازهای یک آموزشگاه زبان و یک اپلیکیشن به پنل پیامکی وجود دارد. یک سامانه پیامک حرفه ای باید طبق نیازی که در یک کسب و کار دیده میشود شخصی سازی شود و امکانات مورد نیاز به آن اضافه شود.

بانک جامع و به روز:

یکی از موثرترین روش ها در بازاریابی پیامکی، ارسال پیامک انبوه به بانک شماره های منطقه ای و کد پستی و حتی رده جنسیت است. سامانه پیامکی مورد نظر باید بانک شماره های به روز و جامعی داشته باشد تا بتوان با ارسال پیامک به آن شماره ها، مخاطب هدف را بدست آورد. روزانه هزاران شماره تلفن و کدپستی جدید به آمارها اضافه می شوند که باید در سامانه ها بروزرسانی شوند.

خرید پنل دائمی و مادام العمر:

هزینه ای که برای خرید پنل پیامک پرداخت می شود باید یکبار برای همیشه باشد. هر سامانه ای باید به طور طبیعی و مستمر بروزرسانی داشته باشد و بابت این آپدیت ها هزینه ای از کاربر دریافت نشود.

چرا مدیانا بهترین است؟

سامانه پیامک مدیانا حاصل بیش از 7 سال تجربه، تلاش و همکاری گروه کارشناسی و متخصص مدیانا بوده که از سال 91 در حوزه IT فعالیت کرده اند. مدیانا تا به این لحظه توانسته به 112,000  کاربر و  10,000نماینده فعال در سطح کشور خدمات تخصصی پیامکی ارائه کند.. این سامانه با ارائه سرویس ویژه دلیوربیس در سال 98 توانست توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کند و به بهترین سامانه پیامک در سال 98 تبدیل شود.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس