کد خبر 1037130
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
Nokia

سه گوشی جدید نوکیا به زودی روانه بازارهای جهانی می شوند. این سه گوشی نوکیا ۸.۲ ، ۵.۲ و ۱.۳ نام دارند و در کنگره جهانی موبایل در دسترس قرار می‌گیرند.

به گزارش مشرق به نقل از آسین ایج، کنگره جهانی موبایل به زودی برگزار می‌شود و در جریان برگزاری آن شرکت‌های مختلف تازه‌ترین تلفن‌های همراه خود را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

موبایل‌های آینده عرق می‌کنند!

دسترسی غریبه‌ها به اطلاعات شخصی شما تنها با یک عکس

چرا باتری گوشی سریع تخلیه می‌شود؟

HMD Global که عرضه گوشی‌هایی با برند نوکیا را بر عهده دارد، سه مدل تازه از این گوشی را روانه بازار می‌کند که به ترتیب Nokia ۸.۲ ۵G، Nokia ۵.۲  و  Nokia ۱.۳ نام دارند.

منابع چینی نزدیک به نوکیا می‌گویند سه گوشی یادشده همراه با لوازم جانبی خاصی عرضه می‌شوند که هنوز در این زمینه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. البته هنوز هیچ عکسی نیز از این سه گوشی در دسترس عموم قرار نگرفته است.

گفته می شود نوکیا ۱.۳ که ارزان‌ترین گوشی در این مجموعه است، دارای یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی وباتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است. این گوشی ۷۹ یورو قیمت خواهد داشت.

نوکیا ۵.۲ با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید و دارای دوربین‌های دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگا پیکسلی است. نمایشگر این گوشی ۶.۲ اینچی و باتری آن ۳۵۰۰میلی آمپری است. قیمت این گوشی ۱۶۹یورو است.

نوکیا ۸.۲ دارای شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و دارای هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین کشویی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری از جمله دیگر امکانات این گوشی ۴۵۹ یورویی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Mohammad. Rahimi IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    2 0
    خلاصه نوکیا در سال 2019باتری 4000تولید کرده جالب است 2020درسال3500معلومه عقب مانده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس