کد خبر 1037028
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
کنکور نمایه

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مرحله اول ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذرماه آغاز شد و ساعت ۱۴ پنج شنبه ۲۸ آذرماه پایان یافت که ۴۸۱ هزار و ۸۲ داوطلب در مرحله اول ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید:

نحوه پذیرش داوطلبان در رشته های تحصیلی بدون آزمون

وی افزود: به منظور همراهی با داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند، مرحله دوم ثبت نام از روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز می شود و چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه پایان می یابد بنابراین آن دسته از متقاضیان که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این مهلت برای ثبت نام اقدام کننند.

توکلی ادامه داد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای داوطلبانی که ثبت نام کرده اند ولی نیاز به ویرایش اطلاعات دارند، اطلاعات ثبت نامی این دسته از افراد نیز از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و این متقاضیان نیز می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاع از اصلاحات دفترچه برای کنترل اطلاعات خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات را ویرایش کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون دوشنبه ۲۵ فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان تا چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دریافت کارت اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    5 0
    تشکر من از جاماندگانم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس