کد خبر 1036976
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
اوساگونا

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان عصبانی هستند و مربیان آنها باید درباره این موضوع در رختکن صحبت کنند.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز گفت: مهم‌ترین موضوع برای پرسپولیس کسب سه امتیاز بود. این دیدار اهمیت خیلی زیادی داشت تا یحیی گل محمدی بتواند با تاکتیک خاص خود به برد برسد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره عملکرد هر دوتیم افزود: من فکر می‌کنم بار فنی زیادی در این بازی وجود نداشت. اشتباهات هر دو تیم بسیار بالا بود و بازیکنان تراکتور و پرسپولیس تمرکز کافی نداشتند.

وی ادامه داد: واقعاً متوجه رفتار بازیکنان دو تیم نمی‌شدم. برخوردهای غیر متعارفی رخ می‌داد. داور هم هیچ تقصیری نداشت. بازیکنان عصبانی هستند. رفتاری را از بازیکنان باتجربه و پر ادعای هر دو تیم می‌دیدیم که واقعاً عجیب بود. باید در رختکن هر دو تیم مشاوران خوبی وجود داشته باشد و کادر فنی نیز از آنها بخواهد که آرامش لازم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

تاکتیک گل‌محمدی برای بردن

ابراهیمی درباره اخراج ساکت الهامی سرمربی تراکتور توسط داور تاکید کرد: رفتار مربی تراکتور هم تأثیر زیادی در عصبانیت بازیکنان خودش داشت. آقای الهامی باید برای بازی‌های بزرگ خودش را آرام تر نشان دهد. او مربی تیمی همچون تراکتور است که انتظار می‌رود خواسته‌های معقولانه هواداران را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این تیم تصریح کرد: پرسپولیس بهتر از تراکتور بود اما بیشتر زمان بازی مربوط به پاس‌های اشتباه شد. گل‌هایی که پرسپولیس به ثمر رساند کاملاً هدفمند بود. واقعیت این است که تاکتیک گل محمدی نیاز به زمان بیشتری دارد اما توانست در همین مدت زمان اندک که با پرسپولیس کار می‌کند بازدهی خط حمله تیم را بیشتر از گذشته کند.

ابراهیمی تاکید کرد: عملکرد پرسپولیس با حضور بشار رسن و محسن ربیع خواه بهتر هم می‌شود. تعداد پاس‌های کوتاه دو تیم خوب نبود و این نشان می‌داد که میانه میدان در بازی دیروز برای هر دو مربی اهمیت نداشت.

وی در پایان درباره عملکرد کریستین اوساگونا در خط حمله پرسپولیس خاطرنشان کرد: او در ذوب آهن خوب بوده است اما در بازی دیروز عملکرد جالبی نداشت. به هر حال همانطور که به یحیی گل محمدی باید زمان داد اوساگونا هم فرصت کافی می‌خواهد تا توانایی‌های خود را در دو سه بازی آینده نشان دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس