ایرباس نمایه

مقام مسئول ایران ایر گفت: پرواز شماره ۲۸۳ ایران ایر در مسیر تهران- کرمانشاه به دلیل برف و بوران زیاد و نبود دید از محل چرخ جلو با سکوی کنار محل پیاده کردن مسافر برخورد کرد.

به گزارش مشرق، معصومه اصغرزاده اظهار داشت: پرواز شماره ۲۸۳ ایران ایر در مسیر تهران- کرمانشاه ساعت ۵ صبح امروز انجام شد و به سلامت در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست.

بیشتر بخوانید:

یک ایرباس ۳۱۹ از باند فرودگاه کرمانشاه خارج شد

حادثه پرواز تهران-کرمانشاه مصدوم نداشت

وی ادامه داد: این هواپیمای ایرباس پس از رفتن به محل تاکسی‌وی و پیاده کردن مسافر به دلیل برف و بوران شدید که موجب شده سطوح پروازی از برف پوشیده باشد و دید به حداقل ممکن برسد، در هنگام ورود به پارکینگ چرخ جلو به بخش چمن شده کنار تاکسی‌وی وارد می‌شود که هواپیما نیز متوقف شده است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: مسافران این هواپیما پیاده شده و از طریق اتوبوس به سالن ترانزیت منتقل شدند و از نظر فنی هم مشکل خاصی برای هواپیما رخ نداده است و پس از چکاپ ایمنی مجددا وارد عرصه عملیاتی و پروازی می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    25 38
    حالا واقعا گفتن این مسئله ضرورت داره؟اذهان عمومی جامعه نباید با مسائل کوچک درگیر بشه
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
      11 13
      دقیقا با شما موافقم ، اعلام اینطور خبرها به صلاح کشور نیست
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    22 0
    چه خبره؟!کاملا معلوم است این سوانح در کشور غیر منطقی است!گویا ضعف مفرط مدیریت ضعیفترین احتمال و خرابکاری و زمین گیر کردن ترابری هوایی ایران انهمه به صورت تعمدی قوی ترین احتمال را دارد! سوالات زیادی وجود دارد که باید چاسخ داده شود.اتش سوزیهای مکرر در مدت ۶سال و سوانح فرودگاهی و جادده ای پی در پی در این مدت خصوصا اگر تعمدی باشند بسیار نگران کننده شده است.جاابه که حتی یک مسول مردم روـقابل ندانست و پوزشی خواسته نشده است.وقتی ترسو را اسد،فقیر رو برکت،ترسو رو شجاع و ضعیف رو رستم بنامیم حتما بلاهت دولت رو باید تدبیر و حماقتش رو خردورزی نام نهاد.!
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    8 12
    چه خبر هست تو این مملکت یک روز اتوبوس یک روز هواپیما بک روز قطار سیل و زلزله هم که نقل نباتش زمستان انفولانزا تابستان تب کریمه کنگو چرا کشور فلج میکنید ؟
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    7 15
    عوضش امنیت داریم
  • مرصاد IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    31 5
    می خواین باور کنین ، یا باور نکنین ! ولی واقعیت اینه که ؛ هر وقت لیبرالها و اصلاحاتی ها سر کار بودن ، بلایای آسمانی و زمینی ، زیاد شده !!
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
      2 22
      چرت نگوووووووو بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس