واژگونی اتوبوس

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس با ۲۳ مصدوم و فوتی در محور تبریز-صوفیان خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور  از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور تبریز- صوفیان خبر داد و گفت: این حادثه امروز ساعت ۰۶:۰۳ صبح رخ داده که در پی آن تا این لحظه یک فوتی داشته است.


وی با بیان اینکه در پی حادثه مذکور ۲۲ نفر مصدوم شده اند، افزود: مصدومان برای طی مراحل درمان به مراکز درمانی اعزام شده اند.


خالدی ادامه داد: ۶ آمبولانس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به محل اعزام شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    12 3
    شب با اتوبوس رفتن خریته...
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    10 1
    یعنی روزی نیست که حادثه اتوبوس نداشته باشیم؟؟!!!آقایان پلیس راهور وپلیس راه این اتوبوس های جدید کلا با اتوبوس های دهه شصت وهفتاد و قبل از آن تفاوت دارند ،این اتوبوسها از سواری ها تندتر وسرعت بیشتری دارند ،این وظیفه شماست که محدوه سرعت و استفاده بهینه از سیستم ناوبری را در باره آنان اعمال کنید ،آیا این همه تلفات در همین مدت کوتاه برای بازنگری در سیستم حمل ونقل بین شهری کافی نیست ؟آقایان جان مولا کاری کنید ،فرمانده محترم ناجا شاید بایستی خودتان. دست بکار شوید چرا معاونت مربوط راه کار مناسب ارائه نکرده؟
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    10 0
    باز هم تصادف ، باز هم کشته شدن مسافر ، باز هم مجروح شدن مسافر ، مسئولین و مدیران دانا تا کی بایست این سریال ادامه داشته باشد ، چرا از حرکت اتوبوس های مسافربری بین شهری در شب جلوگیری نمی شود ؟؟!!!!!!
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    8 0
    اتوبوسهای جدید بخاطر موتور قوی و کشش زیاد و ارتفاع زیاد تعادل خوبی ندارند میبایست در مورد حداکثر سرعت مجاز این وسایل نقلیه مخصوصا در شبها بازنگری اساسی بشه و 10 کیلومتر از حداکثر مجاز حرکتشون کم بشه
  • کتایون IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    2 5
    پیامبر اکرم می فرماید وقتی کارهای بی عفتی در جامعه ای زیاد شد مرگ های ناگهانی در آن جامعه زیاد خواهد شد باید ملت ایران توبه کنند و به راه خدا بازگردند
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    1 0
    خدایا به تو پناه میبریم.پس چشون شده این راننده ها واقعا دردناکه چقدر تصادف خوب یاماشین ها وقطعات عیب دارند!!یا راننده ها خسته اند وخواب الود!!باید یه قانونی باشه دوتا راننده برای ماشین های سنگین اجباری بشه،، ومسافتهای دور را تقسیم کنند اکثران ازخستگی خدایا خودت رحم کن دلم به درد میاد چشمم به تیتر تصادفات وحادثه ها می افتد !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس