کد خبر 1036898
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳
یمن

ائتلاف سعودی بامداد امروز مناطق مختلف یمن را هدف حملات هوایی و موشکی خود قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، ائتلاف سعودی در ادامه تجاوزات خود به یمن، بامداد امروز (شنبه) مناطق مختلف استان های «صعده»، «عسیر»، «الجوف»، «مارب» و «الحدیده» را بمباران کرد.

جنگنده های ائتلاف سعودی بامداد شنبه منطقه «العقبه» در شهرستان خب والشعف استان الجوف را هفت بار هدف قرار دادند. بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی هشت بار طی چند ساعت گذشته، هشت بار منطقه نُهم استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ اصابت دقیق موشک‌های یمنی

عکس/ سیطره نیروهای یمن بر اتاق عملیات دشمن

ائتلاف سعودی برای تصرف صنعاء از ماه‌ها پیش آماده بود

الحدیده نیز شاهد حملات مشابه ائتلاف متجاوز بود و علاوه بر آن سه موشک به شرق شهرستان حیس شلیک شد.ائتلاف سعودی همچنین با شلیک شش خمپاره، مناطق مسکونی خیابان ۵۰ در الحدیده را هدف قرار داد.

همزمان، منطقه «کیلومتر ۱۶» و منطقه مسکونی «۷ جولای» واقع در شهرستان «الحالی» استان الحدیده نیز هدف حمله قرار گرفتند که در پی آن منازل مسکونی مناطق مذکور، به شدت گلوله باران شد.

حملات ائتلاف سعودی به مناطق مختلف استان الحدیده در حالی ادامه دارد که آتش‌بس در الحدیده از ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷ طبق توافق سوئد، وارد مرحله اجرا شده است، اما ائتلاف سعودی بدون محکومیت بین‌المللی، مدام آن را نقض می‎کند.

تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن از فروردین ماه ۱۳۹۴ تاکنون ادامه دارد و طی این پنج سال، هزاران نفر از مردم یمن در سایه سکوت جامعه جهانی کشته و زخمی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس