کد خبر 1036848
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
مجید جلالی

سرمربی گل‌گهر گفت: وقتی به زمین می‌رویم، باید با حریف‌ مقابله کنیم و انتظار نداریم که با داور هم مقابله کنیم. من باید فیلم بازی را ببینم و امیدوارم که همه چیز عادلانه و منصفانه پیش رفته باشد.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در کنفرانس خبری بعد از تساوی تیمش برابر پارس جنوبی جم عنوان کرد: باید فیلم بازی را ببینم و دو صحنه را مجدداً بررسی کنم؛ یکی توپی که زیر طاق دروازه برخورد کرد و بچه‌ها می‌گفتند گل شده و دیگری هم گلی که به ثمر رساندیم و نمی‌دانم چرا مردود اعلام شد.

وی افزود: اگر این تصمیمات اشتباه باشند، نمی‌توانیم از آنها بگذریم و واقعا هم قابل گذشت نیست.

سرمربی گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: داور در بازی برابر تیم سایپا هم ۲ پنالتی ما را نگرفت که با توجه به شرایط تیم ما در جدول، این وضعیت خوبی نیست.

جلالی ادامه داد: وقتی به زمین می‌رویم، باید با حریف‌ مقابله کنیم و انتظار نداریم که با داور هم مقابله کنیم. من باید فیلم بازی را ببینم، اما امیدوارم که همه چیز عادلانه و منصفانه پیش رفته باشد.

بیشتر بخوانید:

توقف خانگی پارس‌جنوبی مقابل گل‌گهر

او اظهار کرد: در این مسابقه شایسته اما بدشانس بودیم و فکر می‌کنم به ‌زودی می‌توانیم علاوه بر ارائه بازی خوب، نتایج لازم را هم کسب کنیم.

سرمربی تیم گل ‌گهر سیرجان در مورد باقی ماندن این تیم در لیگ برتر توضیح داد: امیدوار و مطمئنم که تیم با مجموعه و بازیکنان فعلی، در لیگ برتر می‌ماند چون این به نفع فوتبال ماست. باشگاه ما می‌تواند خدمات زیادی به فوتبال ایران ارائه کند و تنها مصرف‌کننده و به دنبال بریز و بپاش نباشد.

مجید جلالی افزود: ماندن تیم‌هایی مثل گل‌گهر برای فوتبال ایران خوب است. باز هم این را می گویم که نمی‌خواهیم داوری به ما کمک کند، بلکه به ضرر ما کار نکند.

وی یادآور شد: در چند بازی از داوری متضرر شده‌ایم؛ به‌خصوص در بازی قبلی که ۲ پنالتی را برای تیم ما نگرفتند. امروز هم دو صحنه علیه تیم ما مشکوک بود؛ گل مردود ما نمی‌توانست آفساید باشد.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس