محمد علی الحوثی - کراپ‌شده

رئیس کمیته عالی سیاسی یمن گفت که مردم یمن هرگز دست از آرمان فلسطین برنخواهند داشت و به معامله مد نظر ترامپ رضایت نخواهند داد.

به گزارش مشرق، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی سیاسی یمن امروز (جمعه) در جمع صدها هزار نفر از مردم صنعاء که برای مخالفت با «معامله قرن» به خیابان‌ها آمده بودند، به سخنرانی پرداخت.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، او گفت که فلسطین همواره در قلب مردم یمن خواهد ماند و هرگز از این مسأله دست برنخواهند کشید.

بیشتر بخوانید:

عطوان: انتفاضه بعدی قطعی است

تشکیلات خودگردان واردات کالاهای اسرائیلی را ممنوع کرد

"معامله قرن" چرا مهم است؟

الحوثی تأکید کرد: «موضع ما در قبال مسأله فلسطین ثابت است؛ چرا که آن را یک واجب دینی و ایمانی بر خود می‌دانیم و خانه‌ای که شایسته مراقبت و حفاظت به شمار می‌رود، همان بیت‌المقدس است.»

او در خصوص حامیان عربی رژیم صهیونیستی نیز گفت: «کسی که نمی‌تواند به معامله قرن "نه" بگوید، توانایی جنگ را ندارد مگر اینکه در کنار اسرائیل باشد.»

الحوثی نتیجه معامله قرن و دیگر طرح‌ها را به سمت پیروزی مردم فلسطین دانست و گفت که مردم یمن به ایستادگی در کنار فلسطینی‌ها افتخار می‌کنند.

 رئیس کمیته عالی سیاسی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت که اگر تمامی خیابان‌های صنعاء را نیز محاصره کنند، مردم بار دیگر فریاد «نه به معامله ترامپ» سر خواهند داد.

امروز صدها هزار نفر از مردم صنعاء در خیابان‌های این شهر حضور یافتند تا مخالفت خود را با «معامله قرن» اعلام کنند. شرکت کنندگان در این تظاهرات که نام آن «نه به معامله ترامپ» بود، با سر دادن شعار بر دفاع از آرمان‌های فلسطین تاکید کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسماعیل IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    6 0
    دردو بلای شمابخوره به حاکمان شکمباره ومزدور وخاین عرب ان شاالله
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    3 0
    درود. هم نژادهای یمن.. عزیزان ما :)
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    2 0
    راه حل یمن حملات 1- شبانه (با دوربین ها دید در شب) تا پشتیبانی هوایی وجود نداشته باشد 2- مستمر هر شب 3- کوچک 4- در تمامی خطوط 5- خصوصا مناطق کوهستانی برای تخریب روحیه اشغالگران و نابودی قدرت تصمیم گیری اشغالگران است
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    9 0
    خوب چرا با پهباد چیپ های موشک های ضدزره هدایت سیمی را به یمنی ها نمی رسانید مثل آی سی های تاو و کورنت و مالیوتکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس