کد خبر 1036790
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
ارتش سوریه

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در محور غرب و جنوب استان حلب شمار زیادی از تروریست‌های جبهه النصره را پس از آزادسازی روستای القلعجیه به اسارت گرفت.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین اعلام کرد، ارتش سوریه شمار زیادی از تروریست‌های جبهه النصره را پس از آزادسازی روستای «القلعجیه» در جنوب استان حلب به اسارت گرفته است.

شبکه الاخباریه سوریه هم تسلط ارتش سوریه بر تپه القراصی و روستای القلعجیه را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

خان العسل هم فتح شد

خان طومان آزاد شد

حضور درخشان نیروی هوایی سوریه در عملیات ادلب

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) هم گزارش داد، واحدهای ارتش سوریه عملیات خود را در غرب جاده بین المللی حلب به حماة  گسترش داده و شهرک «حیش» و تعدادی از روستاها را در منطقه‌ای که از خان شیخون تا معرة النعمان کشیده شده است، آزاد کردند که با وارد آمدن خسارت سنگین جانی و تجهیزاتی به صفوف تروریست‌ها همراه بود.

به گزارش سانا، واحدهای ارتش سوریه در جنوب ادلب در چارچوب عملیات خود برای ریشه کنی بقایای تروریست‌ها با گروه‌های تروریستی در غرب جاده بین المللی حلب به حماه در جنوب معره النعمان شدیدا درگیر شدند که با آزادسازی روستای حیش و روستاهای العامریه، کفرمزده، طبیش و کشته و زخمی شدن تروریست ها و نابودی تسلیحاتشان و فرار مابقی همراه شد.

خبرگزاری رسمی سوریه تاکید کرد واحدهای ارتش سوریه به عملیات خود در پیگرد عناصر تروریست‌های فراری از خطوط درگیری ادامه می‌دهد به خصوص که صفوف تروریست‌ها در نتیجه پیروزی‌های متوالی ارتش فروپاشیده است.

واحدهای ارتش سوریه طی بیست و چهار ساعت گذشته هم تل السواتر، روستای الهرتمیه را در محور ابوالضهور و دو روستای معردبسه و خان السبل را در دو مسیر جاه بین المللی حلب به حماه آزاد کردند.

ارتش سوریه همزمان با پیشروی‌ها در ادلب عملیات‌هایی را هم در غرب و جنوب استان حلب برای پاکسازی این مناطق از تروریست‌ها انجام می‌دهد تا طبق مفاد آتش‌بس جاده بین المللی حلب به حماه را تحت کنترل داشته باشد و حملات راکتی یا با خودروهای بمب گذاری شده تروریست‌ها به مناطق امن و غیرنظامی نشین حلب را متوقف کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله مومن IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    2 0
    بازداشت کیلویی چند؟! به فاضلاب بیندازیدشان
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    1 0
    برای چی اسیر میگیرن ؟؟ اینا رو باید تیر خلاص زد !! بندازن زندان که ترکیه یا امریکا از زندان آزادشون کنه دوباره
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    2 0
    همه را اعدام کنند کاری که با اسیران ارتش در سالهای قبل کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس