کد خبر 1036706
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
رونالدو

رکورد میانگین گلزنی مهاجم یوونتوس در ۶۰ سال گذشته بهترین بوده است.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، کریستیانو رونالدو با پیراهن یوونتوس هنوز به بهترین آمار خود در در دوران حضورش در رئال مادرید نرسیده است اما این شرایط نشان نمی‌دهد که مهاجم پرتغالی فصل بدی را در حال سپری کردن است. بازیکن یوونتوس از زمان حضورش در ایتالیا در ۶۹ بازی ۴۸ گل به ثمر رسانده و میانگین ۰.۶۹ گل در هر بازی را به ثبت رسانده است. این بهتر میانگین گلزنی در ۶۰ سال گذشته به حساب می آید.

تنها عمر سیووری، پنجمین گلزن برتر تاریخ بیانکونری ها آمار بهتری از رونالدو در رسیدن به ۵۰ گل دارد. بازیکن ایتالیایی - آرژانیتنی در ۶۵ بازی این کار را کرد.

بیشتر بخوانید:

زلاتان به رونالدو رسید

مهاجم شماره هفت یوونتوس در هفته پیش رو فرصت دارد تا به این آمار برسد. او در صورت دبل کردن مقابل فیورنتینا در روز یکشنبه پنجاهمین گلش را برای تیم تورینی به ثمر می رساند. با توجه به روند خوبی که ستاره پرتغالی داشته است به ثمر رساندن دو گل دور از انتظار نیست. او از دسامبر در یازده بازی ۱۴ بار گلزنی کرده است و تنها در سوپرجام ایتالیا برابر لاتزیو موفق به انجام این کار نشد.

رونالدو در این فصل ۲۰ گل به ثمر رسانده که ۱۷ گل در سری آ اتفاق افتاده است. او اکنون دومین گلزن برتر این رقابت ها محسوب می شود. چیرو ایموبیله از لاتزیو با ۲۳ گل در صدر این فهرست قرار دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس