کد خبر 1036692
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
ایرباس نمایه

در حالی اوایل دیماه امسال وزیر راه وعده ورود ۳ فروند هواپیما به ناوگان ایران‌ایر را داده بود که تاکنون ۲ فروند به ناوگان این ایرلاین اضافه شده و زمان الحاق هواپیمای سوم مشخص نیست.

به گزارش مشرق، اول دیماه امسال وزیر راه و شهرسازی در حاشیه معارفه مدیرعامل جدید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که چهارشنبه گذشته (27 آذرماه 98) خلبان یکی از هواپیماهای ایران ایر دلیل تاخیر پرواز را نقص فنی ناشی از تحریم اعلام کرده بود آیا در بحث تامین قطعات هواپیما مشکلی داریم با رد ادعای خلبان هما، گفته بود: خیر، اینگونه نیست بلکه قطعات مورد نیاز هواپیما را تامین می‌کنیم. دیروز (30 آذرماه 98) در واحد مهندسی تعمیرات ایران ایر بودم با شوق و شعف در حال آماده‌سازی هواپیما بودند.

بیشتر بخوانید:

محمد اسلامی همچنین از ورود 3 فروند هواپیمای جدید خریداری شده توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: به زودی این 3 فروند هواپیمای ایرباس وارد ناوگان ایران ایر می‌شود.

 تاکنون 2 فروند از این هواپیمای ایرباس پس از رنگ‌آمیزی وارد ناوگان ایران ایر شده و در مسیرهای تهران-بندرعباس و تهران-زاهدان پرواز می‌کنند. گفته می شود هواپیمایی جمهوری اسلامی در حال آماده سازی هواپیمای سوم است، اما با این حال مشخص نیست این هواپیمای ایرباس به ایام پیک سفرهای نوروزی می‌رسد یا خیر؟ شاید ایران‌ایر برنامه‌ای دیگری را برای این ایرباس در نظر دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شعبان IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 0
    خدا کنه آنقدر هواپیمای سالم و بدون نقص داشته باشیم که به تمام دنیا پرواز داشته باشند و خطوط خارجی افسوس بخورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس