کد خبر 1036675
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
جنگنده‌های سعودی شهر صنعاء را بمباران کردند

جنگنده‌های سعودی صبح امروز (جمعه) جنوب شهر صنعاء را به شدت بمباران کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه دور جدید بمباران‌ شهرهای یمن، جنگنده‌های سعودی صبح امروز (جمعه) منطقه ««عطان» در جنوب شهر صنعاء را بمباران کردند.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، صدای انفجارها تمامی شهر را در بر گرفته و هنوز از میزان تلفات گزارشی از منابع رسمی منتشر نشده است. منطقه «عطان» در جنوب صنعاء در سال‌های گذشته یکی از اهداف همیشگی ائتلاف سعودی بوده و بارها بمباران شده است.

بیشتر بخوانید:

شوک بزرگی که به ریاض وارد شد

روز گذشته (پنجشنبه) نیز جنگنده‌های سعودی، هشت مرتبه منطقه «نِهم» و سه مرتبه منطقه «مجزر» در استان مأرب را بمباران کردند. منطقه «المتون» در استان الجوف نیز دو مرتبه هدف حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی قرار گرفت.

آغاز دور جدید بمباران‌ها همزمان با عملیات عناصر وابسته به دولت منصور هادی در منطقه «نِهم» در دو هفته گذشته آغاز شد؛ هرچند این عملیات با شکست سنگین ائتلاف سعودی همراه بود و موجب شد تا منطقه «نهم» پس از چهار سال به دست نیروهای ارتش و انصارالله یمن بیفتد، اما بمباران‌ها کماکان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    2 0
    این یعنی گاو شیرده باید منتظر ضربه های سخت تری باشه
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    2 0
    پاسخ موشکی به پالایشگاه نفتی عربستان را با قدرت بدهید
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    ایران باید حداقل 3 هزار تیر ضدهوایی دوش پرتاب را به یمنی ها برساند باقی کارها خودش درست می شود البته با پهبادها انهم شبانه از راه خلیج فارس و صحرا و یا چیپهای هدایت موشک را برساند خودشان بقیه را در داخل تولید نماین
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    راه حل یمن حملات 1- شبانه (با دوربین ها دید در شب) تا پشتیبانی هوایی وجود نداشته باشد 2- مستمر هر شب 3- کوچک 4- در تمامی خطوط 5- خصوصا مناطق کوهستانی برای تخریب روحیه اشغالگران و نابودی قدرت تصمیم گیری اشغالگران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس