رژیم صهیونیستی

یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که رأی‌گیری در کابینه بر سر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری، در حال حاضر قابل اجرا نیست.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، «یاریف لِوین» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی از به تعویق افتادن الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به دیگر مناطق فلسطین اشغالی خبر داده است.

در این ارتباط لوین گفته است: رأی‌گیری در کابینه بر سر الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری، در حال حاضر قابل اجرا نیست زیرا مقدمات متعددی از جمله مشورت با دادستان کل اسرائیل باید انجام شود، که هنوز انجام نشده است.

بیشتر بخوانید:

هشتگ «فلسطین آزاد» ترند جهانی شد +تصاویر

توصیه‌های هشتگانه حماس برای مقابله با توطئه آمریکایی

لوین همچنین به بحران عدم وجود کابینه دائمی در رژیم صهیونیستی اشاره کرده و گفته است که طی یکسال گذشته این رژیم کابینه دائمی نداشته است.

پیش از این نیز جرد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ گفته بود: بهتر است تل‌آویو موضوع الحاق را به بعد از انتخابات سراسری پیش‌رو موکول کند.

به تازگی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح مورد نظرشان درباره فلسطین موسوم به طرح «معامله قرن» رونمایی کردند.

با این حال این طرح شباهتی به طرح‌های قبلی سازش که از سوی سازمان ملل و برخی کشورها پیشنهاد شده بود ندارد. در واقع این طرح، طرح دو دولتی سازمان ملل را زیر سوال می‌برد و مرزهای ۱۹۶۷ را عملاً نادیده می‌گیرد. از سوی دیگر این طرح، طرح سازش عربی موسوم به طرح ملک عبدالله را نیز به کنار نهاده و توافقاتی چون اسلو را نیز زیر پا می‌گذارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشیر NL ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    0 0
    به تعویق افتاده لغو نشده یعنی ملحقش میکنن به کمک همین عربهااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس