تجمع دانشجویان

جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با حضور در مقابل سفارت امارات به حمایت این کشور از طرح امریکایی-صهیونیستی معامله قرن اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران با حضور در مقابل سفارت امارات به همراهی این کشور با طرح امریکایی-صهیونیستی معامله قرن اعتراض کردند.

دانشجویان با سر دادن شعارهای :مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" اعتراض خود را به سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و مسلمانان جهان نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

هشتگ «فلسطین آزاد» ترند جهانی شد +تصاویر

توصیه‌های هشتگانه حماس برای مقابله با توطئه آمریکایی

واکنش النجباء به معامله قرن

تجمع دانشجویان در اعتراض به حمایت امارات از طرح معامله قرن

بهرام قاسمی: «معامله قرن» حتی معامله لحظه و ثانیه هم نیست

رهبر حزب کارگر انگلیس «معامله قرن» را محکوم کرد

ما دانشجویان بسیجی دانشکده فنی دانشگاه تهران همصدا با آزادگان جهان، که یکصدا آرمان فلسطین را فریاد زده اند و حامی ملت فلسطین بوده اند، آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین را اولین هدف و آرمان بین‌المللی انقلاب اسلامی می دانیم.

آمریکا بار دیگر با طرح وقیحانه‌ی معامله‌ی قرن، خوی کثیف استکباری‌اش را در مقابل جهانیان به تصویر کشیده است.

تجربه‌ی حضور آمریکا در منطقه و دخالت‌های چندین ساله‌اش در عراق و افغانستان، در پیش چشمان بیدار ملت‌های منطقه حاضر است؛ حضوری که نتیجه‌ای جز ایجاد التهاب، ناآرامی و سرکوب اراده‌های مردمی نداشته است. داعش مولود نامبارک این حضور بود که با مجاهدت‌های جبهه‌ی مقاومت به طور کامل شکست خورد.

خواسته‌ی امروز منطقه روشن است و همان است که ملت‌های ایران، عراق و یمن به طور واضح با حضور میلیونی‌شان فریاد زدند.

امروز ملت‌های منطقه، متحدانه و یک‌صدا در مقابل استکبار ایستاده‌اند و نه اجازه‌ی حضور آمریکا را در منطقه‌شان خواهند داد و نه اجازه‌ی اعمال تصمیم‌ آمریکا در منطقه‌شان را.

بهتر است دولت‌های منطقه نیز با مرور فجایع جنگ‌های نیابتی آمریکا و نتایج دخالت‌های این رژیم، با محور مقاومت متحد شده و برای همیشه دست آمریکا را از نفوذ در این منطقه کوتاه کنند. تنها راه حل رسیدن به استقلال و ثبات منطقه همین است و اگر برخی دولت‌ها صلاحیت این تصمیم‌گیری تاریخی را نداشته باشند، ملت‌هایشان آن‌ها را آگاه خواهند کرد.

فلسطین، فلسطینِ "از نهر تا بحر" بوده است و خواهد بود و معامله‌ی قرن، هجوی تمام عیار است که پایان رژیم نحس صهیونیستی را زودتر محقق خواهد ساخت و برای همیشه لکه‌ی ننگش را از نقشه‌ی این منطقه پاک خواهد کرد.

"همه‌ی فلسطین برای مردم فلسطین" است و نقشه‌ی سرزمین فلسطین را نه تصمیم مداخله‌گرایانه‌ی آمریکا، بلکه مقاومت و اراده‌ی مردم فلسطین رقم خواهد زد و تنها راه حل مسئله‌ی فلسطین همه‌پرسی و به رسمیت دانستن این حق است که مردم فلسطین خودشان باید سرنوشتشان را تعیین کنند.

امروز ما دانشجویان هم‌صدا با ملت‌های منطقه خطاب به برخی دولت‌های منطقه اعلام می‌داریم که هرگز حکام خائن عربی را که در توطئه‌ی پیشنهادِ آمریکا سهیم بودند، نخواهیم بخشید و به نوکرانِ سعودیِ آمریکایی‌ها یادآور می‌شویم که نتیجه‌ی پادویی آن‌ها برای اربابان آمریکایی‌شان چیزی جز خفت نخواهد بود.

گاوهای شیردهِ آمریکا در منطقه باید بدانند درصورتی که برای عزت و استقلال منطقه با ملت‌هایشان همصدا نشوند، محور مقاومت فرقی بین آنها و اربابان‌شان قائل نخواهد شد و عمر حضور آنها در منطقه نیز مانند آمریکا و اسرائیل رو به پایان است.

دانشحویان که پرچم های از کشورهای فلسطین، لبنان، ایران در دست داشتند به سران رژیم سعودی و کشورهای حامی طرح معامله قرن هشدار دادند که اگر به اسم روند حمایتی ادامه دهند دود این جریان اول در چشمان خودشان خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    1 0
    شمادارید از طرفداریه طرح یک کشوری،از یک کشور دیگه اعتراض میکنید؟چرا اخه میخندنا
  • ماهر IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
    0 0
    سرتون میشه دقیقا چیه معامله قرن؟ یا صرفا یه بازی جدید جهت سرگرمی نگاه میکنین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس