تابش قلعه نویی

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر فدراسیون با قلعه‌نویی صحبتی داشته، حرفه‌ای نبوده و حرفه‌ای این بود که ابتدا با سپاهان صحبت می‌شد تا ببینند آیا ما موافق رفتن او هستیم یا خیر.

به گزارش مشرق، مسعود تابش در خصوص موضوع ارتباط امیر قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: صحبت من این نیست که امیر قلعه‌نویی با فدراسیون جلسه داشته، واقعا نمی‌دانم که آیا فدراسیون با او صحبت کرده یا خیر اما به نظر می‌رسد صحبت هایی در این مورد صورت گرفته است.

فدراسیون باید اول با ما تماس می‌گرفت

تابش در تشریح تماس فدراسیون با امیر قلعه نویی، عنوان کرد: الان استنباط همه این است که این ارتباط برقرار شده، در برنامه زنده تلویزیونی هم مجری به این مسئله اشاره کرد. یحیی گل‌محمدی، علی دایی و امیر قلعه نویی سه گزینه هدایت تیم ملی بودند. با توجه به اینکه گل‌محمدی به پرسپولیس رفت حضور او در تیم ملی منتفی شد. علی دایی یک مربی آزاد محسوب می شود که تحت قرارداد باشگاهی نیست اما امیر قلعه نویی مربی سپاهان و تحت قرارداد این باشگاه تا پایان فصل است.

وی افزود: انتظار من این بود که قبل از عنوان کردن این موضوع با باشگاه سپاهان صحبت می‌شد. سخنگوی فدراسیون هنوز اعلام می‌کند روی دو گزینه داخلی بحث داریم و به این ترتیب استنباط مردم و هواداران ما این است که برنامه امیر قلعه‌نویی تمام شده است. مجری برنامه زنده تلویزیونی هم گفت ما فکر می‌کنیم کار امیر قلعه نویی تمام شده و حتی فرزاد مجیدی هم در برنامه زنده تلویزیونی سرمربیگری تیم ملی را به قلعه نویی تبریک گفت که من از این مسئله واقعا تعجب می کنم. فدراسیون باید قبل از هر تماسی و هر صحبتی با هر کسی یا هر جایی، با باشگاه سپاهان باید تماس می‌گرفت.

چرا باشگاه سپاهان باید آخرین نفر باشد؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص صحبت با امیر قلعه‌نویی در این مورد تصریح کرد: من دو روز قبل برای اولین بار خودم با قلعه‌نویی در مورد داستان تیم‌ملی صحبت کردم. فدراسیون هم با من هیچ مذاکره مستقیم مبنی بر مکاتبه با قلعه‌نویی یا انتخاب او نداشته است.  نمی‌دانم که چه ارتباطی بین قلعه‌نویی و فدراسیون برقرار شده و حتی نمی‌دانم که اصلا با او صحبت شده یا خیر. قلعه‌نویی هم اشاره‌ای نکرد که فدراسیون با من صحبت کرده و البته این موضوع را تکذیب هم نکرد. تنها به من گفت که اولویت اول دوم و سوم من سپاهان است.

تابش اضافه کرد: من هرگز نگفتم که قلعه‌نویی با فدراسیون تماس داشته، حرف من این است که بیش از یک ماه است این بحث مطرح شده و اگر او مورد نظر فدراسیون است با علم بر اینکه می دانستند تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، درست این بود که از ابتدا با ما صحبت می‌شد نه الان که استنباط همه مردم این است، در برنامه‌های تلویزیونی هم مشاهده کردید و در فضای مجازی هم همه می‌گویند تصمیم گرفته شده که امیر قلعه‌نویی در تیم ملی باشد. چرا باشگاه سپاهان آخرین نفر باید مطلع شود؟

بیشتر بخوانید:
 

قرارداد قلعه‌نویی بند تیم ملی ندارد

تاج گفت در این مورد صحبتی نشود

مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن اشاره به مشورت مهدی تاج در این مورد، عنوان کرد: مهدی تاج وقتی در این مورد با من صحبت کرد تنها یک سوال پرسید که نظر من چیست و در آن موقع هم البته نظر خودش این بود که این صحبت فعلاً جایی عنوان نشود. بعد از آن به یکباره ما متوجه این مسئله شدیم. ۱۰ روز دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. ما هم به عنوان یک تیم ملی به این مسابقات می‌رویم و باید از حیثیت فوتبال این مملکت دفاع کنیم. در این مقطع خاص شرایط نامناسبی فراهم شده و اصلاً تمرکز ما به هم ریخته و زندگیمان مختل شده است.

تابش ادامه داد: اگر فدراسیون نظرش روی امیر قلعه نویی است با توجه به اینکه او  با ما قرارداد دارد، باید به باشگاه سپاهان هم فکر می‌کرده، تعطیلات نیم فصل را پشت سر گذاشتیم و تیم‌ها به طور طبیعی مدتی در استراحت بودند. حدود ۲ ماه است که این بحث مطرح شده، باید در آن زمان می‌آمدند و مستقیم صحبت و مذاکره می کردند و اگر می‌خواستند او را ببرند باید رضایت باشگاه سپاهان را جلب می‌کردند. دو فصل است که سپاهان را او بسته، باشگاه با نظر او یارگیری کرده و در نیم فصل هم با نظر قلعه نویی یارگیری کردیم، در این شرایط مشکل پیدا می‌کنیم و قطعاً سپاهان متضرر  می‌شود.

تازه قرار است با فدراسیون صحبت کنیم

وی در مورد ادامه همکاری قلعه نویی با سپاهان و زیر نظر گرفتن همزمان لیگ به وسیله یک تیم آنالیز برای تیم ملی گفت: این مسئله فقط یک صحبت و مذاکره بین من و تیم خودم بود. بعید می‌دانم بشود روی دو تیم تمرکز داشت. قرار شده هفته آینده جلسه‌ای با فدراسیون فوتبال داشته باشیم و روی این مسائل صحبت کنیم اما این جلسه و صحبت ها باید خیلی وقت پیش انجام می‌شد و اگر قصدی برای به کارگیری قلعه‌نویی بوده باید از چند وقت پیش این مسئله را عنوان می‌کردند.

تابش در مورد اینکه ممکن است افکار عمومی توافق باشگاه سپاهان و فدراسیون را پیش از برگزاری این جلسه قطعی بداند، تصریح کرد: نه، تازه قرار است صحبت کنیم. اصلاً هیچ توافقی با فدراسیون نداشتیم و در مورد این که سرمربی ما مشترک باشد یا نباشد، در سپاهان باشد یا به تیم ملی برود هم هیچ صحبتی با فدراسیون نداشتیم و اطلاعات ما فقط در حد همین مطالبی است که در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شوند.

نمی‌توانم به قلعه‌نویی توصیه‌ای کنم

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه امیر قلعه نویی در گفتگوی رادیویی این مسئله را تکذیب نکرده و تنها گفته صحبت نمی‌کنم و فدراسیون فوتبال در این مورد اطلاع رسانی می‌کند، اظهار داشت: چرا این را از من می پرسید؟ بهتر است که با خود امیر قلعه‌نویی در این مورد صحبت و از او سوال کنید. موضع من این است که باشگاه سپاهان با این شرایط بسیار مشکل پیدا کرده، من نمی‌توانم به او توصیه‌ای کنم. بهتر است با خود او صحبت کنید اما به هر حال طبیعی است که امیر قلعه‌نویی می‌تواند خیلی راحت موضوع خودش را به صورت روشن بیان کند.

احساس می‌کنم دودلی روی بازیکنان ما تاثیر گذاشته

تابش افزود: مدیر روابط عمومی فدراسیون با صراحت عنوان می‌کند که ما هنوز در مورد سرمربیگری تیم‌ملی بین علی دایی و امیر قلعه‌نویی به قطعیت نرسیده ایم و هنوز هم این را می‌گوید. فدراسیون باید بیاید و موضع خودش را به صورت قطعی اعلام کند که چه کسی مدنظرش است. اصفهان چند روز است به هم ریخته و هواداران مقابل باشگاه، در تمرین یا این طرف آن طرف تجمع می‌کنند و ما واقعاً تحت فشار قرار داریم. احساس می‌کنم که این تردید و دودلی در یکی دو بازی گذشته روی کار تیم و بازیکنان هم تأثیر گذاشته است.

باید ببینند سپاهان حضور مشترک قلعه‌نویی را می‌پذیرد؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا گزینه‌ای برای جانشینی امیر قلعه‌نویی در نظر دارند، گفت: اصلاً هنوز نمی دانیم چه اتفاقی می‌افتد و گزینه ای نداریم. خود قلعه‌نویی می‌گوید گزینه اول دوم و سوم من سپاهان است. به تازگی با هم جلسه داشتیم و مجدداً این را تکرار کرد. یکی از پر افتخارترین باشگاه‌های ایران و مجموعه‌ای هستیم که می‌شود به آن باشگاه گفت. حدود ۸۰ تیم و بیش از سه هزار ورزشکار دارم. باشگاه قدمت دارد، تیم محلی نیستیم که به یکباره بگویند می‌خواهیم مربی شما را ببریم. تکلیف ما چه می شود؟ یک تیم پرهوادار هستیم و انتظارمان به حق است که اگر تصمیمی گرفته شده باید با باشگاه سپاهان مطرح می‌کردند.

تابش در خصوص اینکه ممکن است فدراسیون باشگاه سپاهان را راضی کند تا امیر قلعه نویی کارش را به صورت مشترک در این تیم و تیم ملی پیش ببرد و در فروردین99 روی بازی‌های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی تمرکز کند، اظهار داشت: اگر چنین پیشنهادی شود باید مورد پذیرش باشگاه سپاهان قرار بگیرد. باید ببینند آیا این را باشگاه سپاهان می‌پذیرد؟ ما هم هیات مدیره و کمیته فنی داریم، باید تصمیم‌گیری کنیم و ببینیم آیا به جمع‌بندی می‌رسیم یا خیر. نباید ما را در این تنگنا قرار می‌دادند. واقعاً شرایط سختی به وجود آمده است.

سرمربیگری مشترک با داستان‌های زیادی همراه می‌شود

وی در مورد اینکه ممکن است حضور همزمان قلعه‌نویی در یک تیم باشگاهی و تیم‌ملی، مسائلی را در پی داشته باشد که فشارهایی را به باشگاه سپاهان وارد کند، گفت: فقط بحث حضور فیزیکی نیست. سپاهان تیم کوچکی نیست. ما هواداران زیادی داریم. از طرفی اگر فرض بگیریم که قرار باشد قلعه‌نویی هم در سپاهان کار کند و هم بخواهد بر تیم ملی نظارت داشته باشد باید انتخاب‌هایی داشته باشد و لیگ را هم رصد کند. اگر کسی از سپاهان انتخاب نشود یک داستان به وجود می‌آید و اگر بازیکنانی از سپاهان انتخاب شوند داستان دیگری خواهد بود.

کار فدراسیون حرفه‌ای نبود

تابش در خصوص اینکه اگر امیر قلعه‌نویی از تیم سپاهان جدا شود آیا ممکن است این باشگاه به سراغ بومی‌سازی برود و محرم نویدکیا را روی نیمکت تیم بنشاند، تصریح کرد: تا تکلیف روشن نشود هیچ صحبتی در مورد گزینه بعدی نمی‌کنیم و درست هم نیست در این مورد صحبت شود. هنوز قلعه‌نویی جدا نشده و بحث من این است که اگر فدراسیون با قلعه‌نویی تماس و صحبتی داشته، حرفه‌ای نبوده و حرفه‌ای این بود که ابتدا با سپاهان صحبت می‌شد تا ببینند آیا ما موافق رفتن او هستیم یا نه.

با ساکت صحبتی نداشتم

وی در مورد اینکه آیا از طریق محمدرضا ساکت اطلاعاتی در این زمینه باشگاه سپاهان یا شخص خود تابش منتقل نشده گفت: باور کنید نه. ارتباط خیلی خوبی هم با ساکت و هم با برخی از مدیران دیگر فدراسیون داریم اما واقعاً چیزی در این مورد نمی‌دانیم. هیچ تماس و صحبتی هم در این زمینه با ساکت نداشتم. واقعاً هیچ اطلاعی ندارم که چه مقامی و چه کسی از فدراسیون با قلعه‌نویی صحبت کرده و آیا اصلا صحبتی در این زمینه با او شده یا خیر. این را هم اطلاع ندارم.

با بهاروند جلسه دارم

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا با حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال ارتباطی در این زمینه داشته، عنوان کرد: جناب بهاروند صحبت قطعی با من نکرده، اخیراً ما با هم صحبتی انجام دادیم و قرار شد که در هفته بعد جلسه ای درمورد امیر قلعه نویی با هم داشته باشیم. یک تنش بی مورد و بیهوده در یک مقطع خطیر برای سپاهان ایجاد شده و ان شاالله هرچه زودتر حل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • iman IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    0 0
    اصفهانیها تاریخ جام حذفی را فراموش نکنند.پرسپولیس شهرخودرو تیمهای اصفعان نابود شوند مهم نیست.مهم استقلال طاغوتی است.سر قضیه استراماچونی چه بلوایی راه انداخت صداوسیمای انحصاری استقلال.پرسپولیس و سپاهان مکتب شاهین هستند.وهیچکه نمیتواند منکر شود.یا علی مدد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس