کد خبر 1036478
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
فتاح: کاخ‌نشینی سبب دوری از امام می‌شود /با شهادت سردار سلیمانی راه امام زنده‌تر شد

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه کاخ نشینی سبب دوری از امام می‌شود، گفت: امام راحل فرمودند کاخ‌نشین نشوید که اگر به سمت کاخ نشینی بروید از من دور می‌شوید.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل اظهار کرد: بزرگترین ایراد ما غفلت است فلذا ما که مدیون حضرت امام(ره) هستیم نباید امام و انقلاب را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه مکتب امام(ره)، مردم‌داری و ساده‌زیستی است، افزود: صف‌آرایی دشمن در مقابل جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که پس از چهل و یک سال انقلاب زنده است و با شهادت حاج قاسم سلیمانی راه امام(ره) زنده‌تر شد.

بیشتر بخوانید:

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: شهید سردار سلیمانی شاگرد امام خمینی(ره) بود و در راه تبعیت از رهبر و ولی خدا حرکت می‌کرد.

فتاح با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در خدمت محرومان است، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی، امامِ پابرهنگان و کوخ نشینان بود ما نیز در ادامه همین مسیر و در راستای کمک به محرومین و مستضعفین حرکت می کنیم‌.

وی با بیان اینکه املاک بنیاد مستضعفان به نفع مردم است، گفت: تمام تلاش ما این است از مردم گره‌گشایی کنیم و به محرومیت‌زدایی بیشتر بپردازیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر ساده زیستی و مردم داری تصریح کرد: امام راحل فرمودند کاخ نشین نشوید که اگر به سمت کاخ نشینی بروید از من دور می شوید.

فتاح با بیان اینکه عصای امام(ره) مردم بودند، گفت: حضور و آگاهی مردم باعث پیروزی انقلاب شد، ایثار و فداکاری مردم در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی شد و اکنون نیز شاهد حضور باشکوه و پرشور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی باعث اتحاد بیشتر مردم شد.

وی ادامه داد: در شرایط حساس کشور و انقلاب اسلامی مسئولیت ما سنگین است و باید با اطاعت از فرامین رهبری راه امام راحل را ادامه دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان خاطرنشان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم انقلابی کشورمان با حضور پرشور خود دشمنان را ناامید خواهند کرد و مطمئنا امسال بی سابقه‌ترین حضور مردم در طول ۴۱سال اتفاق می‌افتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    14 0
    یارو برای همین غرق شد دیگه.. نوچه هاش هم تو خونه های میلیاردی، اقازاده هاشون هم به عنوان سفیر ایران!!! می فرستن فرنگستون.. می رسه نوبتشون...
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    8 0
    فتاح سروره. سلامتیش صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس