کد خبر 1036227
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
وودوارد

تعدادی از هواداران خشمگین تیم فوتبال منچستریونایتد به خانه مدیر اجرایی این باشگاه حمله کردند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، تعدادی از هواداران خشمگین تیم فوتبال منچستریونایتد که از وضعیت موجود در این باشگاه ناراضی هستند، شب گذشته (سه‌شنبه) درست یک شب پیش از بازی با منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس به خانه اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد حمله کردند و با تجمع جلوی خانه 2 میلیون پوندی او در منطقه چشایر اعتراض خود را به او و همکارانش نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

گزینه جدید هدایت شیاطین سرخ

منچستریونایتد پس از اعلام بازنشستگی سرالکس فرگوسن، روند نزولی در پیش گرفته و هرگز نتوانسته در لیگ برتر انگلیس به قهرمانی برسد و فراز و نشیب زیادی با سرمربیانی همچون دیوید مویس، لوئیز فن‌خال، مورینیو و در حال حاضر با اولگنار سولسشایر داشته است. هواداران منچستریونایتد معتقدند که سیاست‌های اشتباه وودوارد باعث شده نه‌تنها ترکیب این تیم تقویت نشود، بلکه کیفیت من‌یونایتد با جدایی برخی بازیکنان این تیم افت نیز پیدا کند. آنها بر این باورند عواقب این کار باعث شده تا تیم‌شان برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز به دردسر بیفتد.

طبق گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» و نشریه «دیلی میرر»، هواداران خشمگین منچستریونایتد که تعداد آنها 20 تا 30 نفر بوده، ضمن تجمع مقابل خانه وودوارد، شلعه‌های آتش و بمب‌های دودزا روشن کردند و شعارهایی علیه مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد دادند. برخی از این هواداران تصاویری از حمله به خانه وودوارد را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند که زیر آن نوشته‌اند «وودوارد خواهد مُرد». آنها همچنین درِ خانه مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد را هم با اسپری قرمز رنگ‌آمیزی کردند. اگرچه کار به اینجا ختم نشد و هواداران شیاطین سرخ شعارهایی هم علیه خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی باشگاه سر دادند.

باشگاه منچستریونایتد بلافاصله پس از این اتفاق ضمن محکوم کردن این حرکت برخی از هوادارانش، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد با پلیس منچستر همکاری خواهد کرد تا عاملان این حرکت شناسایی شوند و اگر هر کسی به دلیل ارتکاب عملی خلاف قانون مجرم شناخته شده شود و یا تخلفی در این زمینه مرتکب شده باشد، توسط این باشگاه به صورت مادام‌العمر از حضور در اولدترافورد محروم خواهد شد. در حال حاضر خانه وودوارد توسط نیروهای امنیتی مراقبت می‌شود. مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد به همراه همسر و دو فرزندش در این خانه که در منطقه چشایر واقع شده، زندگی می‌کنند.

شاید امضای قرارداد با برونو فرناندس، ستاره پرتغالی اسپورتینگ لیسبون کمی از فشار موجود بر مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد بکاهد، این در حالی است که گفته می‌شود ممکن است این انتقال در ازای 67.8 میلیون  پوند (46.6 میلیون پوند بعلاوه 8.6 میلیون پوند پاداش‌های در نظر گرفته شده و 12.7 میلیون پوند در صورت محقق شدن اهداف خاص) در همین پنجره زمستانی عملی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس