رمان ارتداد - وحید یامین پور - کراپ‌شده

«ارتداد» عنوان جدیدترین رمان وحید یامین‌پور است که به زودی سوره مهر روانه بازار کتاب می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت (ertedad.sooremehr.ir) این اثر را پیش خرید کنند.

به گزارش مشرق، «ارتداد» عنوان جدیدترین رمان وحید یامین‌پور است که به زودی سوره مهر روانه بازار کتاب می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت (ertedad.sooremehr.ir) این اثر را پیش خرید کنند.

یامین پور در رمان «ارتداد» به سراغ سیاست رفته و کوشیده یک عاشقانه سیاسی را برای علاقه‌مندان تدارک ببیند.


رمان «ارتداد» که حدود ۲۵۰ صفحه دارد، در در سه بخش «حیرت»، «ارتداد» و «رجعت» نوشته شده است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت (ertedad.sooremehr.ir) نسبت به پیش‌خرید نسخه این کتاب با امضای نویسنده تا تاریخ ۱۹ بهمن ماه اقدام کنند.

در بخشی از این رمان آمده:«بلا را ما انتخاب نمی‌‏کنیم. بلا غالباً خودش سرزده می‌‏آید و ماهیچه‌‏های کرخت و خواب‌‏آلود تاریخ را به تحرک وا‏می‌‏دارد. بلا می‌‏آید تا تاریخ زخم بستر نگیرد. دقیقاً لحظه‏‌ای که همگان در شهری پرپیچ‌‏وخم و خاموش گم‌‏وگور شده‏‌اند و بی‌‏مقصد به دیوارهای بلند روزمرگی می‏‌خورند، فتنه‏‌ای جرقه می‌‏زند و «وقت» و هنگامه‌‏ای تجلی می‌‏کند تا چشم‏‌ها برای لحظاتی مبدأ و مقصد را ببینند و راه را از سر بگیرند.

فتنه ترفند خداوند است برای ورق زدن تاریخ، برای زیرورو کردن همه چیز، از ارباب و رعیت، ظالم و مظلوم، گمراه و هدایت‏‌شده، دارا و ندار، غمگین و سرخوش، نگران و امیدوار

ـ پس تاریخ خیلی هم تنبل نیست. پدیده‏‌ها سریع‏‌تر از تصور ما رخ می‌‏دهند...»

همراه با رونمایی رمان «ارتداد» آیین افتتاح فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی سوره مهر در اصفهان برگزار می‌شود؛

آیین افتتاح فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی سوره مهر شعبه سینما ساحل اصفهان به همراه رونمایی از رمان «ارتداد» وحید یامین‌پور ساعت ۱۵ روز یکشنبه سیزدهم بهمن ماه در سینما ساحل اصفهان برگزار می‌شود.

در این مراسم محسن مومنی شریف، رییس حوزه هنری، مرتضی سرهنگی، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت، محسن کاظمی، نویسنده و پژوهشگر تاریخ، محمد حمزه زاده، قائم مقام و معاون سینمایی حوزه هنری، عبدالحمید قره داغی، معاون اداری و مالی حوزه هنری و مدیرعامل انتشارات سوره مهر و .... حضور دارند و قرار است دومین فروشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی سوره مهر بعد از فروشگاه انقلاب تهران در شهر اصفهان افتتاح شود.

فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی سوره مهر شعبه سینما ساحل، تنها سینماکتاب در سطح شهر اصفهان است که بیش از ۱۲ محصول فرهنگی از جمله بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب را در خود جای داده است.

این فروشگاه که در متراژ ۴۰۰ متر بنا شده، علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی همچون صنایع دستی، سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان، لوازم تحریر و کافی شاپ را هم داراست.

علاوه بر افتتاح فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی سوره مهر شعبه سینما ساحل، قرار است از جدیدترین رمان سیاسی عاشقانه وحید یامین پور با عنوان «ارتداد» رونمایی شود.

همراه با این دو برنامه، از محسن کاظمی نویسنده کتاب «نقاشی قهوه خانه»، احمد یوسف زاده نویسنده «اردوگاه اطفال» و مسعود سلطانی نویسنده کتاب «گرنوشته» که در جایزه ادبی جلال برگزیده و نامزد دریافت این جایزه شده بودند هم تقدیر خواهد شد.

گفتنی است آیین افتتاح فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی سوره مهر شعبه سینما ساحل اصفهان به همراه رونمایی از رمان «ارتداد» وحید یامین پور ساعت ۱۵ روز یکشنبه سیزدهم بهمن ماه در سینما ساحل واقع در میدان انقلاب اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    1 2
    مشهور باشی هر چی بنویسی منتشر می شه و تبلیغ می شه و فروش میره. مشهور نباشی... بگذریم.
    • محمد IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
      0 0
      اشتباهی مثبت دادم اصلا نمیخواستم نظر بدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس