ایرباس نمایه

شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد که با مقامات فرانسه، انگلیس و آمریکا بر سر بررسی اتهامات مربوط به رشوه و فساد مصالحه کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد که با مقامات فرانسه، انگلیس و آمریکا بر سر بررسی اتهامات مربوط به رشوه و فساد مصالحه کرده است.

در بیانیه ایرباس آمده است: «ایرباس تایید می‌کند که در اصل با (ادارات مبازره با فساد)PNF  فرانسه، SFO انگلیس و مقامات آمریکا به توافق رسیده است.»

«این توافق‌ها در چهارچوب بررسی اتهامات رشوه و فساد بعلاوه پیروی از قانون جابه جایی بین‌المللی تسلیحات آمریکا (ITAR) صورت گرفته است اما آنها همچنان در آستانه تصویب توسط دادگاه‌های فرانسه و انگلیس و دادگاه آمریکا و ناظران قرار دارند.»

ایرباس اعلام کرد نمی‌تواند جزئیات دقیق مربوط به مذاکرات با مقامات بررسی‌کننده را ارائه دهد. فایننشال تایمز چندی پیش می‌تواند مبلغ زیادی برای مصالحه کردن بپردازد.

ایرباس توسط مقامات فرانسوی و انگلیسی بر سر فسادی که به یک دهه گذشته بازمی‌گردد، مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین در مورد این شرکت در آمریکا نیز در مورد تخلف از کنترل‌های صادراتی تحقیقات صورت گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس