اتحادیه عرب

سازمان تشکیلات خودگردان فلسطین، خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب به منظور بررسی پیامدهای رونمایی از طرح «معامله قرن» شد.

به گزارش مشرق، در آستانه رونمایی طرح «معامله قرن»، تشکیلات خودگردان فلسطین، خواستار برگزاری نشست فوق العاده اتحادیه عرب در سطح وزرا در روز شنبه آینده برای بررسی پیامدهای این طرح شد.

بیشتر بخوانید:

وحشت ارتش اسرائیل از پیامدهای اعلام «معامله قرن»

«معامله قرن» به طرح دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا گفته می‌شود که برای ایجاد سازش دولت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس تدوین شده و آن را طرح صلح می‌خوانند. بنا بر این طرح، رژیم اسرائیل، در ازای دریافت امتیازهایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت و همچنین الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک فلسطین اشغالی، با تشکیل دولت مستقل فلسطین موافقت می‌کند اما نه پایتختی قدس را می‌پذیرد نه بازگشت میلیون‌ها آواره را.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، دیروز دوشنبه، در جریان استقبال بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کاخ سفید ساعت ۱۲ به وقت واشنگتن (سه‌شنبه‌شب) از معامله قرن رونمایی خواهد کرد.

پایگاه خبری شبکه الجزیره با اشاره به درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب، به نقل از یک مقام رسمی فلسطین نوشت: «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان نیز در این نشست حاضر خواهد شد تا خواستار موضع‌گیری شفاف و قدرتمند علیه این طرح ترامپ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    0 0
    با نگاهی به گسترش اسرائیل از گذشته تا الان ای حس به ما دست می دهد حرکت صهیونیستها مانند خنجری است که سینه اسلام را شکافته و در قلب قدس شریف فرو می رود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس