کد خبر 1035879
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
آتش زدن  مدرسه فلسطینی

شهرک‌نشینان صهیونیست با یورش به یک روستای فلسطینی‌نشین در کرانه باختری یک مدرسه را آتش زدند.

به گزارش مشرق، همراه با متشنج شدن شرایط کرانه باختری در آستانه رونمایی از طرح «معامله قرن»، شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز (سه‌نشبه) به یک روستای فلسطینی‌نشین در حومه شهر نابلس حمله‌ور شدند.

به نوشته خبرگزاری معا، صهیونیست‌ها با ورود به روستای «عینابوس» ضمن آتش زدن یک مدرسه شعارهای نژادپرستانه و تهدیدآمیز بر دیوار مدرسه نوشتند.

«غسان داگلاس» مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری در شرح این واقعه گفت که تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیست از شهرک «ایتسهار» در کنار روستای «عینابوس» وارد یک مدرسه شده و شیشه‌های آن را شکسته و مواد آتش‌زاد درون آن پرتاب کردند.

او همچنین گفت که حمله‌کنندگان شعارهای نژادپرستانه بر روی دیوارهای مدرسه نوشتند و فلسطینی‌ها را تهدید کردند که خانه‌هایشان را تخریب خواهند کرد.

دانلود

این اقدام تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در شرایطی صورت می‌گیرد که تمامی کرانه باختری و منطقه غزه در شرایط تنش‌آمیزی به سر می‌برد و با رونمایی از طرح «معامله قرن» در واشنگتن پیش‌بینی می‌شود دور تازه‌ای از درگیری‌ها در این مناطق آغاز شود.

کمیته پیگیری نیروهای اسلامی و ملی فلسطینی روزهای سه شنبه (امروز) و چهارشنبه (فردا) را روزهای خشم و درگیری نامحدود نامیده و از تمام ملت فلسطین خواسته است با حضور در خیابان‌ها و میادین اعتراض خود به طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن» را اعلام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    1 0
    خب موشک قائم یا شهاب 3 میخواین بخورین بگین تا 13 تا ارسال شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس