کد خبر 1035850
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
سانچس

مدیران باشگاه منچستریونایتد در نظر دارند مهاجم شیلیایی خود را که در حال حاضر به طور قرضی برای اینتر بازی می‌کنند را به اولدترافورد بازگردانند.

به گزارش مشرق، الکسیس سانچس که در تابستان اخیر پس از 18 ماه حضور در منچستریونایتد، از سوی این باشگاه انگلیسی یک ساله به اینتر قرض داده شد، شانس دیگری برای به اثبات رساندن توانایی‌هایش در جمع شیاطین سرخ خواهد داشت. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی استار»، اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد نمی‌خواهد در پایان فصل جاری، این مهاجم شیلیایی را به باشگاه دیگری قرض بدهد و یا او را بفروشد. طبق این گزارش مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند به سانچس 31 ساله یک شانس دیگر در این تیم بدهند.

بیشتر بخوانید:

اینتری‌ها خواهان دائمی شدن قرارداد سانچس

مهاجم پیشین تیم فوتبال بارسلونا در ماه ژانویه 2018 بود که در جریان معاوضه با هنریک مخیتاریان از آرسنال به منچستریونایتد پیوست اما در این تیم نتوانست درخششی که در تیم‌های بارسلونا و آرسنال داشت را تکرار کند و در 45 بازی از رقابت‌های مختلف تنها 5 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.  

سانچس این فصل تنها در 7 بازی برای نراتزوری به میدان رفته و مصدومیتی که او در ابتدای فصل جاری از ناحیه قوزک پا به آن دچار شد، سبب شد تا فرصت حضور در بازی‌های زیادی را از دست بدهد. در قرارداد سانچس با اینتر، بند قطعی کردن قرارداد وجود ندارد و منچستری‌ها می‌توانند در پایان فصل دوباره او را در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید

گفته می‌شود باشگاه منچستریونایتد به اطلاع این مهاجم شیلیایی رسانده‌ که در پایان فصل جاری باید به اردوی پیش‌فصل شیاطین سرخ ملحق شود، این در حالی است که او تا پایان ماه ژوئن 2022 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس