کد خبر 1035629
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نامه‌ای که رئیس هیات فوتبال استان تهران برای جلوگیری از بازی کردن آیاندا پاتوسی نوشته، کمال وقاحت است و نشان می‌دهد به کوچکترین قوانین اشراف ندارد.

به گزارش مشرق، سعید آذری در واکنش به درخواست رئیس هیات فوتبال استان تهران برای جلوگیری از صدور مجوز بازی آیاندا پاتوسی بازیکن فولاد گفت: آقای شیرازی! پاتوسی بعد از بازی برای استقلال راهی لیگ امارات شده و در تیم بنی یاس بازی کرده است. بهتر است ایشان از باشگاه بنی یاس خروجی بگیرید. احتمالا شیرازی حواسش نیست در مملکت چه خبر است.

چطور به خودتان اجازه دادید به سازمان لیگ نامه بزنید؟
وی ادامه داد: حداقل به قوانینی خودتان وضع می کنید، پایبند باشید. زشت است که رئیس هیات فوتبال یک استان متوجه این مسئله نباشد. چطور به خودتان اجازه دادید به سازمان لیگ نامه بزنید و جلوی بازی یک بازیکن آفریقایی را به خاطر عدم پرداخت خروج از استان بگیرید؟ واقعا این شکل از نامه نگاری برایم جالب بود.

شیرازی قدرت تمایز ندارد
مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان اینکه شیرازی نشان داد به کوچکترین قوانین اشراف ندارد، یادآور شد: جالب است که فردی مثل شیرازی قرار است در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، رئیس را انتخاب کند. او قدرت تمایز ندارد که پاتوسی از استقلال به امارات رفته است. این درست مثل این می ماند که هر بازیکن خارجی که از ایران رفت و برگشت، هیات آن استان بگوید باید خروجی را بدهد.

با کمال وقاحت نامه نگاری می کنید
آذری تصریح کرد: به استناد کدام آیین نامه و بخشنامه با کمال وقاحت به سازمان لیگ نامه می زنید که جلوی صدور مجوز بازیکن ما گرفته شود؟ واقعا این اقدامات زشت است.

کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال باید در جریان وضعیت مالی باشند
عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون و آغاز تحرکاتی در این زمینه به خبرنگار مهر، گفت: کسانی که کاندیدا می شوند باید این حق را داشته باشند که در جریان آخرین وضعیت مالی فدراسیون فوتبال قرار بگیرند. کسی که می خواهد کاندیدا شود باید شناخت کامل و جامعی از عملکرد مالی فدراسیون داشته باشد که فردا بهانه ای نباشد. امیدوارم فدراسیون وضعیت مالی خودش را مشخص کند تا دیگر بعد از انتخابات مشکلی در این ارتباط پیش نیاید.

اساسنامه فدراسیون بازنگری شود
آذری ادامه داد: به نظرم باید در اساسنامه فدراسیون فوتبال هم بازنگری شود. شرایط احراز برای کاندیداها بسیار مهم است. حداقل باید در سابقه چهار سال گذشته گزینه ها بررسی صورت بگیرد و ببینند کجا بوده اند و تاثیرشان بر زیر ساخت های ورزشی چه بوده. اینکه یک نفر چهار سال پیش در انتخابات شرکت کرده و بعد از آن دنبال بیزینس و شرکت شخصی اش رفته است و حالا مجددا می خواهد وارد انتخابات شود، جالب نیست. چرا باید به این افراد اجازه ورود به انتخابات داده شود؟

امیدوارم چیزهایی که درباره هیات ها می شنوم شایعه باشد
عضو مجمع فدراسیون فوتبال ادامه داد: بحث دیگرم درباره هیات های استانی است. بیشترین رای در مجمع از سوی هیات ها توزیع می شود اما شایعاتی از تحرکات بعضی ها در هیات ها ایجاد شده است که می تواند ایجاد ابهام کند. امیدوارم چیزهایی که ما می شنویم فقط شایعه باشد.

از اینکه شرایط انتخابات خوب پیش نرود می ترسم
مدیرعامل باشگاه فولاد یادآور شد: اعضای مجمع باید حواسشان جمع باشد. علاوه بر مسائلی که گفتم باید یکسری دیگر از شرایط مثل تحصیلات و بررسی 15 ساله اخیر کاندیداها مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین می توان یک کمیته بررسی صلاحیت گزینه ها با حضور نمایندگانی از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی، نماینده حراست و حتی سازمان بازرسی تشکیل شود تا خطراتی که انتخابات را تهدید می کند، یک مقدار کمتر شود. به شخصه یک مقدار از اینکه شرایط برای انتخابات خوب پیش نرود، می ترسم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس